Nu i SAS på T5 ARN.
Cph guld SAS. Verkar tomt i BC-hörnan
Satt du möjligtvis på plats 8E från ARN till CPH med SK1423 idag?
Nu i SAS på T5 ARN.
Cph guld SAS. Verkar tomt i BC-hörnan
Jag kollade faktiskt inte efter SQ, så vet ej. Mat och dryckesutbud var bättre i Uniteds lounge (jfr Lufthansa). Men man får ju väga in promenaden i ekvationen också (om man reser ex SAS)... Om man inte kutar fram å tillbaka är det ju ca 30min overhead totalt att knata runt. Under den tiden kan man istället sänka en pilsner och knapra lite nötter i SenatorloungenVilken föredrar du? Och SQ hade inte satt ut någon info om när de öppnar?
Där satt vi i förrgår.Sitter nu i Guldloungen @ CPH. Sitter inte i BC-hörnan utan till höger, brevid TV:n i samma rum.
Jag var på flighten, men 2E var sätet.Satt du möjligtvis på plats 8E från ARN till CPH med SK1423 idag?![]()
Okej, satt själv på 8D och noterade vid avstigning att personen bredvid mig hade en BC-tagg på sitt handbagage. Var i ett telefonsamtal när jag noterade det så hann inte säga hej. Men då var det någon annan helt enkelt.Jag var på flighten, men 2E var sätet.
Det blev ett kort sammanträffande med agehall i loungen på CPH.
Härligt!! Bara tre månader kvar tills man själv för uppleva det för första gångenSäga vad man vill med FCT i Frankfurt är världsklass i service. Vilken eftermiddag. Tyvärr slut om dryga halvtimmen. Ses i Tokyo @nota bene
Det är enastående. Mer imponerad denna gång.Härligt!! Bara tre månader kvar tills man själv för uppleva det för första gången![]()