Senaste nytt

HJÄLP! Råd behövs

sodaboy

Medlem
Ett tänkbart scenario om man får fantisera fritt:rolleyes:D

TT-AP (Bangkok). Det var en sömndrucken och förvånad Zoogian som mötte pressen på Bangkoks Internationella flygplats efter den läsarstorm han orsakat på BC.se.

-Är det verkligen sant? var den första kommentaren från Zoogian, oventandes om vad han satt i rullning.
-Jag satt i loungen i CPH och rådfrågade ett par medlemmar på det ypperliga forat Businessclass.se, huruvida jag skulle ha is i magen och hoppas på en OPUP eller bränna ett antal EB-poäng för att uppgradera min biljett från Y till C.
Kunde du inte förstå vilket intresse detta spörsmål skulle rendera bland medlemmarna på BC.se?
-Nej verkligen inte. Det var ju trots allt lördag och Melodifestivaltider. Fast med facit i hand skulle jag nog ha dragit iväg en sista uppdatering innan jag satte mig i säte 3H på SK973.

Vad ska man göra för att framtiden undika liknande scenarion?
- Det här är inte bra, säger Jacob, redaktör på BC.se. Så här kan vi inte ha det. Vi har helt klart brustit i rutinerna. Vi får tillsätta en utredning för att se vad som gick fel.
-Vi kan inte utsätta våra medlemmar för dessa konsekvenser i form av sömnrubbningar, ringar runt ögonen och sönderbitna naglar, säger Jacob.

När Zoogian får höra om att det rests krav på böter så säger han:
-Jag får göra en pudel och be om ursäkt till det inträffade. Det kommer inte att hända igen, säger han innan han hastar vidare mot sitt bagage.
-Jo men visst, flighten var kanon och maten smakade mums, hojtar han till TT-APs utsände innan han försvinner i folkmyllret.
 
Toppen