Senaste nytt

[Business class] London/Manchester-Hawaii T/R, Star Alliance JV, 11.700 SEK inkl. skatter

Jag tolkar det som att man får göra stopover på de ställen där transfer är tillåtet
men eftersom man inte får göra stopover verkar det som om noten kommit med
av misstag, det är min tolkning i alla fall.

Stopover restrictions
STOPOVERS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT.

NOTE -
EACH STOPOVER TAKEN UTILIZES A PERMITTED TRANSFER.
-------------------------------------------------
UNLESS RESTRICTED BY ROUTING ATTACHED TO FARE
RECORDS.

Jag tolkar det som att man får göra stopover på de ställen där transfer är tillåtet
men eftersom man inte får göra stopover verkar det som om noten kommit med
av misstag, det är min tolkning i alla fall.

Stopover restrictions
STOPOVERS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT.

NOTE -
EACH STOPOVER TAKEN UTILIZES A PERMITTED TRANSFER.
-------------------------------------------------
UNLESS RESTRICTED BY ROUTING ATTACHED TO FARE
RECORDS.

Det verkar stämma, jag får inte till stopover utan att priset rusar iväg vansinnigt mycket.

Jag har kollat mer eller mindre samtliga routings mellan 24 dec och 5 jan och ingen stopover går att genomföra så det är svart på vit inga stopover :(

Har Swiss nåt vettigt till det priset? Som det finns biljetter kvar på menar jag...?

Inte vad jag hittat, dom verkar inte vara så aktiva i denna deal av vad jag funnit.....

Någon annan en jag som upptäckt att det är otroligt kort tid vid byten? Som ett exempel visat här nere är den här bokningen som gjord för att missa sin/sina flighter?

USA DEAL.png

Många av alternativen är med dessa korta bytestider. Kan tänka mig att det är okey om det är inrikes - inrikes men från Internationell - Inrikes omöjligt på en timme? Ett val som finns är det enbart 31 min mellan HNL - SFO flighten och SFO - IAH flighten.

det finns ju med typ övernattning i NYC/IAD och sen morgonflyg, det finns lite olika flygplanstyper som flyger så man kan titta på united.com och välja visa säte, är det en fyrkant på sätesbilden är det en "stol" är det ritat som en "säng" så kan man lägga sig

Toppen