Senaste nytt

Fredagstråden™

Har ägnat kvällen åt att transkribera gårdagens gruppdiskussion. Väldigt kul att lyssna igenom! Nästan så att man borde starta en podcast och spela in varje träff! :D

Fredagskväll i Mumbai (BOM), sitter GVK loungen, och väntar på flyget till Munchen f.v.b. till Köpenhamn. Första besöket i denna lounge, förra gången var terminalen bara 2 veckor gammal och då var det en hygglig temporär lösning. GVK loungen är riktigt snygg, två betjänade fullsortiments barer, två bufeer, fri wi-fi och just nu 22.30 ca, i det närmast fullbelagd i väntan på nattflygens avgångar.
Bra vecka bakom mig, Indien är en helt annan best än Kina, i många avseenden trevligare, men förtvivlat långt efter på det mesta, tvärr. Maten är kanon, och magen är OK (duscha med stängd mun !). Over and out, happy landing !

Fredag och beredskap. Blir julmust istället för GT :p Ikväll börjar äntligen På Spåret igen och fram tills dess försöker jag klura ut hur jag ska uppnå EBD innan nyår då de nya Eurobonusreglerna träder i kraft. En "fördel" är att jag bara behöver 23000 poäng istället för 33000 poäng. Så det blir eventuellt två MR i december :)

God adventshelg önskas!!!
Inmundigar lite Blossa 2014-glögg efter dagens eftermiddags- och kvällspass på jobbet.
Idag blev vi med bil. Och jungfruresan till ära så blir vi stoppade av polisen för körkortskontroll samt blåsning. Frugan körde... :)

Skickar med en bild på dagens klurighet: Finn ett fel! :p

Attachments

• Inga CC-hotell.jpg
    Inga CC-hotell.jpg
    354,1 KB · Visningar: 216
:)
Städer med olika namn på olika språk är uppenbarligen en svårighet för många websidor (i synnerhet de med automatöversättningar eller där siterna får översättningar från databaser och det blir hälften svenska och engelska). Men jag trodde nog Club Carlson hade en renodlat svensk sida...

God adventshelg önskas!!!
Inmundigar lite Blossa 2014-glögg efter dagens eftermiddags- och kvällspass på jobbet.
Idag blev vi med bil. Och jungfruresan till ära så blir vi stoppade av polisen för körkortskontroll samt blåsning. Frugan körde... :)

Skickar med en bild på dagens klurighet: Finn ett fel! :p

Du söker på dreamdeals kampanjen och då verkar de inte ha översatt ordet korrekt där. har du provat på Engelska?

Varvar ner på jobbet inför årets julfest och laddar samtidigt upp för BR-träffen i Hamburg imorgon med SEQ 13, 1 och 2!

Toppen