Vitt blir och ser väldigt lätt smutsigt...Det kom flera frågor om taggar som Martin också ville vi skulle fundera på. Skal man ha vita taggar med svart skrift? Det kan kanske bli lite snyggt. Vi har inte frågat designbyrån så långt men goda idéer er välkomna. I mellantiden skal man ta god hand om dom orange, dom går nog ut av produktion...
Det har du nok ret i, men der var faktisk en del der virkede <30 og formentlig også <25 til festen i onsdagsEn viktig sak som designbyrå kanske har glömt att ha i åtanke är att genomsnittsålder av besökare är runt 40-45 år (jag har inte sett senaste statistiken men så var det förra året om jag minns rätt).
Det innebär att det är åldern man börjar att få problem med synen och tunna/små texter kan vara svårt att läsa.
Är besviken, när man skall kolla sidan med mobil o/e I pad syns knappt texten, man har väl arbetat med en 25 tums skärm, utan att kolla andra format! Sedan vet jag inte varför man tycker att svart är en bra färg, skulle nog uppskatta en kraftig färg som väcker uppmärksamhet. Vilken byrå använde ni, i vart fall inte Holst & Åkestam !!!
Tycker det är ett bottennapp, svart färg ...., mycket svårt att läsa text, ni har väl jobbat med en 25" skärm, borde man inte kolla i andra format. Är besviken, vet inte vad de synskadade skulle säga. Vi har i Sverige några duktiga byråer så som Holst & Åkestam, där hade denna produkt ej blivit godkänt.