Rubriken är "Förbättringar [läs: fler förmåner och EBD-nivå] och förändringar i poängintjäningen". SAS Eurobonus Traveler Magazine Vinter 2014/2015 Nr 04.
Tyvärr har TS bytt plats på orden och därför blir din upprördhet riktad mot något SAS inte har skrivit. Inte heller kan jag någonstans se att SAS skriver som du citerar.
Visa bifogad bild 29877
Kan jag nästa återgå till M&M med SAS:
http://www.miles-and-more.com/onlin.../flight/offer?nodeid=2510338&l=en&cid=1000354
Rubriken är "Förbättringar [läs: fler förmåner och EBD-nivå] och förändringar i poängintjäningen". SAS Eurobonus Traveler Magazine Vinter 2014/2015 Nr 04.
Tyvärr har TS bytt plats på orden och därför blir din upprördhet riktad mot något SAS inte har skrivit. Inte heller kan jag någonstans se att SAS skriver som du citerar.
Visa bifogad bild 29877
Njae, nu kommer språkpolisen in här.Rubriken är "Förbättringar [läs: fler förmåner och EBD-nivå] och förändringar i poängintjäningen". SAS Eurobonus Traveler Magazine Vinter 2014/2015 Nr 04.
Jag tycker enbart det är väldigt underhållande att alltid läsa om en sådan ovillkorslös kärlek mellan en människa och ett företag. Inget fel med det. High five @Tommy PalomäkiHacka inte på @Tommy Palomäki för att han har en åsikt. Han har helt rätt i att vi väldigt ofta gnäller, oavsett vad SAS gör. Just i det här fallet är det nog mer berättigat än i många andra.
Några av er kanske kommer ihåg att en aktion på FlyerTalk ledde till att SAS försök att lägga till bränsletillägget på bonusresor även på SAS flygningar skrotades i 2009. (Jag tror att @AABack2ARN som startade tråden)Det är många som reagerar på nyordningen och även om SAS säkert följer detta forum så tror jag det är bra om vi som reagerar hör av oss till dem personligen. Vi har ju våra gyllene mailadresser, eller feedbackformulär på webben, t ex, där vi kan kräva svar på frågor som "varför" och "önskad effekt", etc. Det är ett sätt att göra det tydligt att det inte är en ospecifik klagokör, utan faktiskt individer som på olika sätt berörs och får en förändrad syn på sin relation med SAS, vilket i slutänden påverkar våra framtida val – och därmed SAS.