djacobsson
Medlem
Jag bokar ofta resor som inte går att boka på SAS hemsida och får alltid betala 300kr om jag inte står på mig att jag inte skall betala dessa avgifter när de inte går att boka på hemsidan. Bokar alltid plus biljetter men alltid samma strul. Ber oftast att få prata med en Superavisor men de vägrar oftast att ta samtalet, uruselt! Hänvisar till mina tidigare biljetter där jag inte har betalt avgiften på 300kr men 30kr och det är ok! Har även pratat med någon ansvarig på SAS huvudkontor och där är det inga problem att få det löst om man bara får tag i någon.
Precis det jag menar, man måste ta ansvar för sitt bolag även om man sitter kundtjänst, om det är en orimlig avgift så måste man ta sig omaket att få den borttagen.
Vem som helst kan ju se att om man säljer en dyr premiumbiljett så ska man inte tjafsa om 300kr, är det dessutom en frekvent kund så blir det ju ännu uppenbarare att det ska till en rätt stor summa för att det ska vara värt att irritera denna.
Uppskattar att de flesta som är EBD tex spenderar åtminstone 250 000kr per år, själv bokar jag aldrig via telefon men om jag skulle göra så blir deras intjäning då istället 250 300kr.. värt att ens nämna, -nej