miramax
Medlem
Enligt Nils Lindhe på Pendlarmötet i Umeå idag är SK909 CPH-EWR först ut med nya Businesskabinen. Datumet är 1/2 2015.
Kul! Då stämmer de slutsatser man dragit i forumet också. Hur var mötet annars? jag missade det.
Enligt Nils Lindhe på Pendlarmötet i Umeå idag är SK909 CPH-EWR först ut med nya Businesskabinen. Datumet är 1/2 2015.
Det var ett bra möte! Lite repris från ifjol, men Swedavia fick mycket mer sändningstid. Jag uppskattade mycket att Nils Lindhe tog sig tid att medverka. Det var raka tydliga svar, inkl. svaret kring varför de höjt points+cash till USA mm.Kul! Då stämmer de slutsatser man dragit i forumet också. Hur var mötet annars? jag missade det.
Aha, och varför hade de höjt priset för points+cash så väldigt mycket då?Det var ett bra möte! Lite repris från ifjol, men Swedavia fick mycket mer sändningstid. Jag uppskattade mycket att Nils Lindhe tog sig tid att medverka. Det var raka tydliga svar, inkl. svaret kring varför de höjt points+cash till USA mm.
När jag tittar på våran 2-4-1 bokning (jag kan inte ändra seat online) så har dom nu ändrat våra säten på hemresan: 7 april 2015 SK946 til 2D+F.... Visst borde det vara nya C då eftersom seat F inte finns dom dom gamla....
De har övergått till petroleumbranschens argument: "Efterfrågan ökar och vårt pris har varit fast länge, det var dags för en höjning". Tyvärr tror jag inte att vi kommer se någon sänkning, oberoende av efterfrågan.Aha, och varför hade de höjt priset för points+cash så väldigt mycket då?
Finns det någon seatmap på den nya layouten?
Ja det finns det, chansen är mellan 0 och 100%Ska kanske till Tokyo med SAS i november. Finns det chans att åka med nya kabinen då?