Gyllenbock
Medlem
Camilla Läckberg på rad 1 på SK403 ARN-CPH igår. Hon skulle vidare till Tokyo med en väninna. Tydligen blev avgången från CPH inställd så de blev ombokade med Lufthansa.
Kanske inte nån superkändis men Häckens Carlos Strandberg o två av hans polare från svenska u-19 landslaget i fotboll stod o var konfunderade om LH-flighten nu ikväll från FRA till GOT gick från gate A17 eller inte, men ja skulle med samma o berättade att de bytt gate till 15 så de hann med rätt plan iaf
De stod ju a17 på boardingkortet..
Kul att svenska landslaget flyger tysktde har varit i Tel Aviv på em-kval.
vi jämförde boardingpass för att se gatenummer o att flighten stämdeAtt du kände igen dem gör mig imponerad!![]()
vi jämförde boardingpass för att se gatenummer o att flighten stämde
Då hajada ja till på namnet - annars hade ja inte haft en aning
Men ett grattis till avancemanget till u-19 EM hann ja med iaf
Camilla Läckberg på rad 1 på SK403 ARN-CPH igår. Hon skulle vidare till Tokyo med en väninna. Tydligen blev avgången från CPH inställd så de blev ombokade med Lufthansa.
Hahaha...Jag var oxå med på den flighten. Satt på 2c och konstaterade att hon pratde oavbrutet med sin kvinnliga vän /kollega. Det som slog mig var stackars män som levt ihop med henne...
Stort entourage?Kungen av Tonga på TG911 LHR-BKK 19 nov, snarkade lite väl högt
Haha, fantastiskt.Kungen av Tonga på TG911 LHR-BKK 19 nov, snarkade lite väl högt