@SeaPlanePilot :ToR samma dag?
Ja.SNIFF skrev:@SeaPlanePilot:ToR samma dag?Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:Har bokat Palma i Plus den 6 dec för 2468 SEK.Någon mer som är på väg dit?Klicka för att utvidga...
Krotan skrev:Själv har jag Athen nu den 18/10 och Palma den 8/11. Någon mer bokad på dessa?Klicka för att utvidga...
Mikael64 skrev:Är det någon flygplats som man ska undvika om man ska göra en MR?Klicka för att utvidga...
Krotan skrev:LND och OSL är väl två som nämnts tidigare. De är ju förvisso ganska inaktuella ändå för MR förvisso...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ja, Lander, WY är nog ingen bra destination för en MR.Tips: Använd inte IATA-koder om du inte är säker på vad du skriver...Klicka för att utvidga...
Krotan skrev:Med tanke på vilket forum det är så kan jag väl bara säga touchéVar tänkt som förkortningar på städerna bara, som dom flesta säkert förstod. Men korrekt benämning är väl LHR i detta forumet?Klicka för att utvidga...
SAS borde skämmas som serverar detta skräp. Fy f*n så vidrigt. Finns inga ursäkter, skriv och klaga.SNIFF skrev:Något roligt/sorgligt som inträffade var dock när jag behövde ett mellanmål; en carlsberg och en pizza fick det bli!Varken jag eller pursern var nöjda när jag öppnade kartongen. Tyvärr var det då slut på pizza så jag kunde inte få en annan. Jag döper det bifogade kollaget till "förväntningar som krossas av verkligheten".Kanske ska maila SAS och klaga lite.Visa bifogad bild 28688Klicka för att utvidga...
Jag skulle ärligt talat inte röra det där...palmen skrev:Pizzan ser fruktansvärt bedrövlig ut (har den gjort varje gång jag testat den), men den är trots det helt ok smakmässigt tycker jag.Klicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Något roligt/sorgligt som inträffade var dock när jag behövde ett mellanmål; en carlsberg och en pizza fick det bli!Varken jag eller pursern var nöjda när jag öppnade kartongen. Tyvärr var det då slut på pizza så jag kunde inte få en annan. Jag döper det bifogade kollaget till "förväntningar som krossas av verkligheten".Kanske ska maila SAS och klaga lite.Visa bifogad bild 28688Klicka för att utvidga...
Det helt uppenbara, dvs. att du har betalat för en produkt som inte motsvarat de förväntningar man rimligtvis kan ställa på den. För det ska du ha kompensation. Skicka med bilden och fråga om personerna på kundtjänst skulle äta det där... Därtill tycker jag att du ska skriva att SAS bör ställa högre krav på leverantörer av mat och be att ditt mail slussas vidare till folk inom SAS som har ansvar för ombordkonceptet. Det är också konstruktiv kritik, först då kan det hända något.SNIFF skrev:Förutom det uppenbara, att pizzan ser ut som en skosula med ost, vad borde man trycka på vid ett skriftligt klagomål.Klicka för att utvidga...