Senaste nytt

Fredagstråden™

Ingen linje :)

Efter några år i medelhavet med att frakta passagerare är hon uppe i Danmark för att bygga vindkraftverk i ett halvår. Jag tror att alla byggnadsarbetare kommer att vara jätteglada över att Snurre Sprätt och hans vänner finns precis överallt ombord.

(riktigt häftigt projekt och ombyggnation. Har massor av bilder och storys som vi kan ta på nästa träff för intresserade)

1) Hampton är rätt mycket sämre än ett riktigt Hilton.
2) Jag drar hellre ut alla tänder utan bedövning samtidigt som tårna krossas med en kulhammare än att jag går på en fotbollsmatch. Det är svårt att hitta mer idiotiska saker att lägga sin tid på imho.

svar på 1) håller med men Crown Plaza , Radisson samt Marriott är mycket trivsamma hotell i Liverpool om man väljer ett bättre rum. dock har den sist nämnda riktigt värdelös frukost, för ett hotell av den standarden.
svar på 2 ) Idiotiskt eller inte men efter en hel helg och massor av matcher, är det svårt att föreställa sig något roligare än att få uppleva denna stund med sin son.

88.JPG

Ha nu en fantastisk vecka, i morgon ska man ut och flyga igen härligt.

Skönt att checka ut från hotellet. Nattens regn hade börjat leta sig in i rummet på morgonkvisten. Nu hoppas jag på bättre väder i Stockholm och att veckans stora mardröm (SAS Appen sviker mig och jag tvingas stanna i Norge hela helgen) inte slår in.

Skönt att checka ut från hotellet. Nattens regn hade börjat leta sig in i rummet på morgonkvisten. Nu hoppas jag på bättre väder i Stockholm och att veckans stora mardröm (SAS Appen sviker mig och jag tvingas stanna i Norge hela helgen) inte slår in.
Det var ganska disigt här när vi landade på Arlanda vid 7. När vi lyfte från Luleå en dryg timme tidigare så regnade det i Luleå.

Nu ska man mot Dublin om en knapp timme och vara förpatrull innan Robert och David kommer imorgon förmiddag.

På väg mot fjärde jobbhelgen i rad, denna gång i Gdynia. Frågan är bara hur man ska resa dit, LOT low economy eller SAS Plus. Beslut, beslut, beslut...

Sämsta fredagen på länge, var lite halvdålig igår och halsen strejkade, blev värre under kvällen. Har knappt kunnat sova under natten pga hosta och vid 8 imorse hade jag nästan 39 graders feber. Jag som i stort "aldrig" är sjuk måste inse att det inte blir någon arbetsdag och födelsedagsfirande ikväll (inte för mig) får ställas in. Får ta och tycka synd om mig själv och kanske skriva klart en reserapport som jag borde gjort för länge sedan, inget ont som inte för något gott med sig...

Toppen