"Behind the scenes" var ju intressantare än hela kampanjen.
ChabbeT Medlem 9 Oktober 2014 #32 Kul att se Professor Brundin, det ger gamla minnen! Bra reklam tycker jag i övrigt!
T thh Medlem 18 Oktober 2014 #33 ChabbeT skrev: Kul att se Professor Brundin, det ger gamla minnen! Bra reklam tycker jag i övrigt! Klicka för att utvidga... Surfade utan AdBlock för första gången på länge och blev ganska förvånad när jag såg henne på DN.se, men man minns tillbaka. Insåg inte att hon reste så mycket dock.
ChabbeT skrev: Kul att se Professor Brundin, det ger gamla minnen! Bra reklam tycker jag i övrigt! Klicka för att utvidga... Surfade utan AdBlock för första gången på länge och blev ganska förvånad när jag såg henne på DN.se, men man minns tillbaka. Insåg inte att hon reste så mycket dock.
G Gotlander Medlem 18 Oktober 2014 #34 Såg precis en "we are travellers" och 1000000 billiga resor reklam i tunnelbanan vid Mariatorget.. Risk för ny kampanj kanske!
Såg precis en "we are travellers" och 1000000 billiga resor reklam i tunnelbanan vid Mariatorget.. Risk för ny kampanj kanske!