Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rätt lugnt och stilla (bortsett ifrån pianot) på nedre våning just nu. Håller med dig Henrik fantastiskt utbud för en business lounge. Sitter tyvärr torrlagd då det är mindre än 36hr till jobb.

Ser man på. Tillbaka i CIP loungen IST efter en natt på Radisson. Flyget är försenat med 7hr så TK fick bjuda på hotell. Jobbet är inte lika glad då jag missar påmönstring. Chefen gav mig ett annat uppdrag med orden "bara du är där i tid så bryr jag mig inte om hur du tagit dig dit". Innebär självklart att jag jagar första klass biljett ifrån HKG :D

SAS Guld på ARN på väg till MAD med SK 1855
Vill inte klaga, men ett påpekande, varför tog dom bort leverpastejen? I dag kalkon och ost känns som även skinkan har utgått ur sortimentet.

• Gilla
Reactions: doc
SAS Guld på ARN på väg till MAD med SK 1855
Vill inte klaga, men ett påpekande, varför tog dom bort leverpastejen? I dag kalkon och ost känns som även skinkan har utgått ur sortimentet.
Det finns ost med för tillfället iaf.

Jag är här tills jag går mot F59 för att resa med SK535 mot Dublin.

Ser man på. Tillbaka i CIP loungen IST efter en natt på Radisson. Flyget är försenat med 7hr så TK fick bjuda på hotell. Jobbet är inte lika glad då jag missar påmönstring. Chefen gav mig ett annat uppdrag med orden "bara du är där i tid så bryr jag mig inte om hur du tagit dig dit". Innebär självklart att jag jagar första klass biljett ifrån HKG :D
Dom dagarna är bra. Får det ibland också. Taxi för en massa tusenlappar eller flyg. Spelar ingen roll så länge man tar sig framåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen