Mycket ljud, men den är ju imponerande, med fantastiskt utbud tycker jag, för att vara en business lounge.CIP loungen i Istanbul (IST). Mäkta imponerad av denna lounge. Får nog bli mer resor via Istanbul.
Dina inlägg i tråden blir bara kortare och kortareARN T5...
Finns inte så mycket att säga om den loungen... Fortfarande gott om fiskfrikadeller och nära överbefolkad i rusningstid.Dina inlägg i tråden blir bara kortare och kortare![]()
Det finns ost med för tillfället iaf.SAS Guld på ARN på väg till MAD med SK 1855
Vill inte klaga, men ett påpekande, varför tog dom bort leverpastejen? I dag kalkon och ost känns som även skinkan har utgått ur sortimentet.
Dom dagarna är bra. Får det ibland också. Taxi för en massa tusenlappar eller flyg. Spelar ingen roll så länge man tar sig framåt.Ser man på. Tillbaka i CIP loungen IST efter en natt på Radisson. Flyget är försenat med 7hr så TK fick bjuda på hotell. Jobbet är inte lika glad då jag missar påmönstring. Chefen gav mig ett annat uppdrag med orden "bara du är där i tid så bryr jag mig inte om hur du tagit dig dit". Innebär självklart att jag jagar första klass biljett ifrån HKG![]()