Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Något är det som bråkar med mig just nu i halsen, e.v avbokar jag morgon dagen för att uppsöka vår otroligt fina sjukvård om det inte blir bättre. Sväljer spikar och det känns inte hållbart efter snart 2v :eek:

Något är det som bråkar med mig just nu i halsen, e.v avbokar jag morgon dagen för att uppsöka vår otroligt fina sjukvård om det inte blir bättre. Sväljer spikar och det känns inte hållbart efter snart 2v :eek:
Men.........flyg till en doktor...:)

Men.........flyg till en doktor...:)

Tänkte göra bort det när jag var i Stockholm, men jag är sån där som inte belastar sjukvården i onödan. Går runt och tänker att det går över men nu när jag flög hem kändes det värre än någonsin...

Så här ser det ialla fall ut för året. 275 av dessa är SAS och det börjar bli knepigt att veta hur många som INTE är äkta SAS. Men det borde vara 14 som går bort. Dvs 261 flyg som jag räknar. Bara 144 kvar ;)
Statistik.png

Øv :( Ærgerligt at der ikke længere findes spiritus i cafévognen, et par cognacer eller tre kunne sikkert gøre underværker :D

Ja folk säger det, tyvärr är jag allergisk mot sådana starkvaror hehe ;) Tråkigt att champagne inte har dessa effekter, har några flaskor :D

Toppen