Senaste nytt

När kommer nästa BA rea 2014?

Dom verkar inte ha haft någon officiell rea, som sagts. Men till HKG har WT+ legat på ca 10 500 kr, vilket är ok, och CW runt 18-19 000 vilket brukar vara reapriset.
Du kan flyga til Hong Kong billigare än så genom att använda dealen till Bangkok (under 15.000 SEK inkl. skatter).
Det tillåter routing via Singapore/Hong Kong och tillåter också en fri stopover i varje riktning.

Sedan ligger det bra priser över Atlanten för högtiderna: Thanksgiving, jul/nyår, påsk men även sommaren 2015 som har legat ett tag. Det som saknas är en rea som gällde hela hösten...

Jag väntar också nervöst på en höstrea, brukar åka till Las Vegas i mitten av december för reapriset ca 19.000:-. i CW. Än så länge ligger priset på ca 26.000:- om man inte vill åka ut dagen före julafton.

Har det varit någon Luftwaffe 2014 höstrea?

Star Alliance JV matchar de priser som OneWorld har över högtiderna. Jag hoppas min känsla är fel, men jag börjar undra på om det kanske är så det blir framöver mot Nordamerika.. Bokningsläget är så pass bra under hösten man behöver inte rea ut, medan högtiderna har låg bokning i premium..

Annars har det varit enstaka destinationer österut, men lite över Atlanten..

Kom igen nu BA. Vi behöver rean nu :)
Förra året vill jag minnas att den kom i September och Oktober.
Nu börjar det närma sig slutet av Oktober och fortarande inget.

Ingen som sitter på någon inside info om det är en på gång?
Betala fullt pris är emot min religion.

Toppen