Jösses vilka medpassagerare du verkar ha haft.

Visst har jag stött på snorkiga människor, störiga människor och otrevliga människor, men att det är så vanligt det tycker jag inte.
När det gäller medpassagerare och historier så har mina år med inrikes i Kina gett mig såpass mycket stoff så jag borde kunna bli rik på en hel bokserie.
Det värsta var nog när jag hade en
nationalis unknownis, som dessutom var
grande giganticus, brevid mig i SAS Flex. Jag vaknade upp på natten pga att jag knappt kunde andas och ett stort tryck på mina lår samtidigt som jag hörde ett skräckfilmsskrik från en dunkel distans. När jag till slut kom i vaket tillstånd så sitter denne
grande giganticus grensle över mina ben skrikande i en ton som skulle göra en kastratsångare avis.
Denne person hade i sin välvilja över att inte väcka mig försökt att kliva över mig med resultat att den gymnastiska övningen, som säkert var det första benlyft högre än 6 cm som denne hade företagit sig sedan födseln, fick en enorm kramp i höftböjjarmusklerna. Det hela resulterade i att han, pga av osmidigheten och avsaknad av styrka inte kunde lyfta det andra benet. Tänk er situationen - en gigantisk man sittande grensle över en, också rel. gigantisk man, skrikande och stönande samtidigt som smärtan tvingade honom att försöka resa sig för att upptäcka att det inte går och därmed sjunker ned igen för att återigen pga av smärta försöker resa sig. Ja! Ni kan ju tänka Er hur det ser ut om man ser det några rader längre ned. Hade det varit en blond liten sak som satt och guppade upp och ned ylande hade man kanske fått lite förståelse från den manliga delen av kabinen men att se det enorma fläskberg göra samma sak på en annan man skulle t.o.m förnärma en tysk porrfilms regissör inom SM/feeder genren.
Jag är stor och stark men att försöka lyfta 200+ kg fläsk är övermäktigt även för Tomas Johansson, när han var som mest tränad. Komiken blev ju än bättre när det dessutom rusar dit flygvärdinnor och försöker.
Nåväl! Till slut så lyckas vi alla att välta killen tvärsöver gången in på nästa rad med resultat att han kilades fast mellan sittdynan och stolsrygg raden framför.
Var det jobbigt innan att få av honom från mig så var det överdjävligt att få upp honom från den andra positionen.
Allt slutade dock lyckligt till slut och min slutkläm med att "Nej! Vi körde vaselin fritt" fick t.o.m den snorkiga damen raden bakom att dra lite på smilbanden.