Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Vinne? :p De vinner ikke en skjit :p

"By participating in the friends & family campaign employees will also be part of our internal sales competition (only applicable for colleagues employed in Sweden and Norway, due to legal reasons). Employees who generate most sold tickets (revenue/employee) will be rewarded. The winners will be announced on the portal in October.

Prizes for the winners are:
  • 1st Ticket for 2 persons on a direct SAS operated flight to Europe (SAS Go)
  • 2nd EuroBonus Gold card
  • 3rd Walk a mile in optional department
  • 4th-08th SAS Lounge coupon, 2 per person"

Törs man fråga hur du fått tillgång till erbjudandet? Grundtanken verkar ju vara att en SAS-anställd skickar länken vidare. Eller?

En av sas piloter delar länken på instragram och gjorde så även i våras när det var samma kampanj. Ingen aning om det är ok att sprida länken här men det är nog bara googla lite på piloter hos sas så kan man säkert hitta den.

Ja jävlars... CDG och lätt i samma mening, det är ju nästan så man börjar tro på tomten.

Nu får du utveckla svaret! Vad är din erfarenhet? :)

En av sas piloter delar länken på instragram och gjorde så även i våras när det var samma kampanj. Ingen aning om det är ok att sprida länken här men det är nog bara googla lite på piloter hos sas så kan man säkert hitta den.

SAS instagram-konto följer honom, tycker någon borde säga till om det inte vore okej, så jag tror inte det är några problem egentligen.. Men men..

SAS instagram-konto följer honom, tycker någon borde säga till om det inte vore okej, så jag tror inte det är några problem egentligen.. Men men..

Nu har båda 2 sas-piloter jag följer på instagram delat länken och om jag kommer ihåg rätt stod det också att det var ok att dela den vidare.

Nu har båda 2 sas-piloter jag följer på instagram delat länken och om jag kommer ihåg rätt stod det också att det var ok att dela den vidare.

"This invitation is strictly personal and cannot be passed on by the recipient. You can buy tickets for others and the number of tickets you can buy is unlimited."

"The offer is private and may not be sent by your friends and family members to others"

Vet inte hur man ska tolka det där. Men spelar det någon roll, handlar om att sälja biljetter! :)

Jøssenavn, har det blitt konkurranse av det og! Ikke verst. Første og andre-premie burde skifte plass, verdien er iallefall større på andrepremien :p

Toppen