Senaste nytt

Kan jag få mer än 6000 EuroBonus poäng i välkomstbonus på Diners Club kortet?

Försökte att använda mitt Diners-kort i Apple Store Online idag men nekades. De accepterar bara Visa, Mastercard samt Amex.
Någon som vet om Diners fungerar i deras fysiska butik i Täby Centrum i Stockholm?

Någon som har koll på hur lång tid man måste "varit" utan Diners för att få signupbonusen på 6000 poäng?

Hittar inget på deras villkor,

Säger upp mitt Diners nu. Loungeaccessen motsvarar inte kostnaden. Coopkortet ger ju samma intjäning och mängder av andra fördelar.Intressant dock att se om Diners gör ngt för att matcha Amex nya kort.

Säger upp mitt Diners nu. Loungeaccessen motsvarar inte kostnaden. Coopkortet ger ju samma intjäning och mängder av andra fördelar.Intressant dock att se om Diners gör ngt för att matcha Amex nya kort.

Frågan är väl bara om samarbetet mellan COOP & SAS fortsätter efter 31 mars 2015.
Om det mot min förmodan skulle göra det så tror jag att tabellerna justeras.

Det är rena kassakon som det ser ut nu för att tjäna poäng.

Frågan är väl bara om samarbetet mellan COOP & SAS fortsätter efter 31 mars 2015.
Om det mot min förmodan skulle göra det så tror jag att tabellerna justeras.

Det är rena kassakon som det ser ut nu för att tjäna poäng.

20 poäng per hundring är ju inte så galet mycket - det är samma som Amex. Däremot tror jag det finsn stor risk att utmärkta dealen med Betalo ryker. Antingen att det blir en avgift på det, eller att taket sänks kraftigt. Känns för mig som sannolikare än att SAS-samarbetet skulle försvinna. Poängnivåerna kan nog justeras för köp utanför Coop också, det skulle inte förvåna mig.

Med andra ord gäller det att utnyttja till max innan något händer. Första årets avgift är ju gratis...

Toppen