Senaste nytt

British Airways Visa

Har precis pratat med en tillmötesgående kille på EC. Han log lite när jag sa att jag vill vara säker att de inte skapar ett nytt BAEC nr till mig. Han lovade att han ska bevaka processen själv. Så nämnde jag detta forumet och han sa att han känner det mkt väl :) Mkt trevlig agent. Vi får de vad händer näst. Tack för tippset Henrik.

Jag frågade ändå om extra kortet och där var inga problem heller, han kommer maila mig formuläret. So far so good!;)

Har precis pratat med en tillmötesgående kille på EC. Han log lite när jag sa att jag vill vara säker att de inte skapar ett nytt BAEC nr till mig. Han lovade att han ska bevaka processen själv. Så nämnde jag detta forumet och han sa att han känner det mkt väl :) Mkt trevlig agent. Vi får de vad händer näst. Tack för tippset Henrik.

Jag frågade ändå om extra kortet och där var inga problem heller, han kommer maila mig formuläret. So far so good!;)

Du är ny, så du är förlåten. Men jag kan varmt rekommendera att studera punkt 3 i Agehall's tio budord för resenären | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor ...

Först blev jag orolig att jag har gjort ngt som strider mot forumets vett och etikett ;)
Sen fick jag ett gott skratt. Mkt bra post Agehall. Och tyvärr så mkt sant i punkt 3.
Men å andra sidan ngt så banalt borde de klara av om inget annat då det har varit så mkt strul med många av Er hittills. Hoppas på det bästa, annars blir det skärpning i tonen.

Det är bara att hålla tummarna för att det funkar. På senare tid har det faktiskt inte varit så många rapporter om att de gör fel när de får nya kunder, så de kanske har lärt sig.

Återrapportera gärna här hur det slutar.

En liten uppdatering.
Nu har jag fått kortet. Lite drygt att vänta på koden, men då har jag loggat in på kortwebb ( här fungerar Mobil BankID) och kunde se min PIN :)

Men, hur/var kan jag se med vilket BAEC nr är det kopplat till?

Last edited:
Tack @Henrik_B
"Spännande" att se om EC har skött sig.
Lite dumt att man kan inte se till vilket BAEC nr kortet är kopplat till, kan man tycka...
Om EC har skapat ett nytt BAEC nr borde jag väl få info om nya kontot?

Toppen