Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Bullar i loungen, Landvetter mumsigt! Coolt plan IMG_20140909_122259.jpg

Puckelpist bland molnen när vi gick ner mot Arlanda, riktigt skoj! Tänkte ta en hamburgare på olearys. Men dom måste trott jag ska göra minst resor med SAS under 2014 ;) fick bli en fruktsallad på fika.... Min mage var inte nöjd med det beslutet. Dagen fortsätter bra, humöret är på topp och alla plan landar innan tidtabell och bibeln (appen) fungerar igen :)

Satt ett gäng japaner på raden bakom med SK1046 upp till Kiruna nu på sista svängen. Rätt kul när "Roger" från kabinpersonalen pratade japanska med dom.. Haha är nog mitt störta WTF hittils ;) Igenkänd på många flyg idag, kul! Tomt mittensäte/tom rad på 13 av 14 flygningar mån, tis.

Något trött och sliten, 3h sömn i egen säng (I bästa fall) Då jag kom hem 23:30 något.. Får ta igen det under dagen... 10 resor bokade för dagen, får se om det verkligen blir så många. Veckan har inte riktigt gått som tänkt där det blev 6 av 8 bokade på mån och 8 av 10 bokade på tis..... Nu måste jag skärpa till mig, går inte att ligga på lat sidan :D

SAS404 | Flightdiary 226 SAS flyg hittils när jag räknar bort Blue1 och Jet time... Huhu! Tiden går fort.

En av damerna ombord sa precis att man ska sluta med blå wasa. Kan förklara varför den har varit så svår att få under veckan.... Panikångest..... Paniiiiikångest...

Nu förstår du kanske hur jag känner inför att chokladmuffins försvinner..? :)

(Det kommer fö en lång utvärdering om detta snart)
Haha tänkte på det..... Men tycker fortfarande skillnaden på muffins är mindre än grön wasa som inte går att äta :(

Haha tänkte på det..... Men tycker fortfarande skillnaden på muffins är mindre än grön wasa som inte går att äta :(

Jag undviker alltid att äta gröna saker då det oftast innebär mögel. Så ja, jag anser nog att skillnaden är väldigt stor, till chokladmuffinsens fördel.

Toppen