Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter nu och väntar på mitt flyg från Kuala Lumpur till Jakarta. Befinner mig i Malaysia Airlines lounge i den regionala terminalen. Mycket trevlig och bra lounge. Action corner med nudelrätter, bar, mkt stilig inredning etc. Jämfört med den trista Cathay Airways lounge (Pier F) jag var på i Bangkok för någon timme sedan så är detta massor med gånger bättre.

Sitter nu och väntar på mitt flyg från Kuala Lumpur till Jakarta. Befinner mig i Malaysia Airlines lounge i den regionala terminalen. Mycket trevlig och bra lounge. Action corner med nudelrätter, bar, mkt stilig inredning etc. Jämfört med den trista Cathay Airways lounge (Pier F) jag var på i Bangkok för någon timme sedan så är detta massor med gånger bättre.
Jag tycker att det är lite orättvis jämförelse då Cathay Pacifics lounge i Bangkok ligger inte i deras hubb (Hong Kong) och Malaysia Airlines lounge ligger i sin hubb (Kuala Lumpur).

Visserligen ingen lounge men är på Jetlag Club i Narita och dricker öl och äter popcorn :). Helt klart ett ställe värt att besöka om man har lite tid över innan sin flight från NRT.
Spriten är indelad i First, Business, Economy, Cargo.
Jag såg det stället när jag var i Narita stad sist. Det var många Gaijin därinne. ;)

Var inne och vände i SAS Gold på ARN, för mkt folk för min smak. Tack för Y-biljett, skapliga ombokningsmöjligheter. Nu SK407 hem.

Visserligen ingen lounge men är på Jetlag Club i Narita och dricker öl och äter popcorn :). Helt klart ett ställe värt att besöka om man har lite tid över innan sin flight från NRT.
Spriten är indelad i First, Business, Economy, Cargo.
Hälsa Vincent och klappa hunden från mig...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen