Bryant
Medlem
Okej, jobbigt med skatterna. Men inget att göra åt. Jo att poängen ska brännas finns det inga tvivel omMer med vad och var hehe
![]()
Menar att det är klart du ska bränna dem på en FIRST! Det kommer ju in nya poäng..
Okej, jobbigt med skatterna. Men inget att göra åt. Jo att poängen ska brännas finns det inga tvivel omMer med vad och var hehe
![]()
Jag tycker att du skall spara dem och bränna dem när du gör resa nr 405, som en liten belöning till dig själv.
Åker du till Toronto blir skatterna ca 5000. Du kommer ha samma crew ut och hem om du har en övernattning.
Spar dem och sikta på miljonklubben.
Jag hade nog använt dom för att resa till en plats jag vill besöka och åtminstone stannat några dygn där. Men nu är jag nog en sådan där gammaldags omedveten resenär som fortfarande tycker att upplevelsen på resmålet är viktigare än själva flygresan.Vad tror ni? Hade du använt 150k EB på ett annat sätt?
Men tänk. När du har gjort dina 405 så behöver du något nytt att bita i. Kanske 101 i F med bara poäng![]()
![]()
Jag hade nog använt dom för att resa till en plats jag vill besöka och åtminstone stannat några dygn där. Men nu är jag nog en sådan där gammaldags omedveten resenär som fortfarande tycker att upplevelsen på resmålet är viktigare än själva flygresan.![]()