Förra gången så fick jag hyra bil i Frankrike, dumpade den på Arlanda och tog bussen in till T5.Kollegan sitter och bokar flyg till Island nästa vecka. Vi har sagt till honom att han nog får stanna där i en månad.![]()
Det gör man ju aldrig, så man gör ju alltid copy-paste från någon googlad artikel där någon hade de teckena.Hur hittar du dessa konstiga tecken på ditt tangentbord?![]()
Hur hittar du dessa konstiga tecken på ditt tangentbord?![]()
Det gör man ju aldrig, så man gör ju alltid copy-paste från någon googlad artikel där någon hade de teckena.![]()
Alternativt byter man till isländska på tangentbordetHur hittar du dessa konstiga tecken på ditt tangentbord?![]()
Alternativt modifierar man sitt tangentbord med The Microsoft Keyboard Layout Creator eller dylikt The Microsoft Keyboard Layout Creator (finns liknande program på andra plattformar). Bra om man skriver på ett par olika språk som jag gör dagligen (har modifierat mitt svenska tangentbord, med tyska, danska/norska, polska och spanska bokstäverAlternativt byter man till isländska på tangentbordet![]()
Förra gången så fick jag hyra bil i Frankrike, dumpade den på Arlanda och tog bussen in till T5.
Kollade upp på den stora avgångsskylten och samtliga flighter var inställda förutom en och det var flyget till Reykjavik![]()