Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

32A ner till Stockholm, herregud får ju nästan yrsel när dom vänder för att starta :D Blundade ögonen och flög nästan ur stolen när jag insåg att jag glömt passet! Tur att jag har nationellt id-kort med mig.... Inte bra att bli för van att bara flyga inrikes, och en jädrans tur att jag inte skulle någon annanstans... Aja ska börja röra mig mot F29 :)

Pandion blir man på spenderade kronor under minst tre år, om jag har förstått vår vän SAS404 så är de flesta flygningar "betalda" med TP inrikes vill minnas att det kostar strax under 90k för halv årskort, stämmer inte det @SAS404?

Jo förvisso men jag skrev att som en good gesture att han har knäckt "recordet" - tror PR avdelningen redan har börjat tänka ut hur de skall använda 404 :)

Jo förvisso men jag skrev att som en good gesture att han har knäckt "recordet" - tror PR avdelningen redan har börjat tänka ut hur de skall använda 404 :)
Under de 5 år jag var EBP sa påpekades det vid varje träff att det enda sättet att bli Pandion var spenderade pengar, inte ens VD kunde "fixa" EBP till någon.
Detta var ju för några år sedan så det kan ju ha hunnit ändrats.

Hej!

Jag vill inte förstöra din dag nu, bara höja ribban lite. Du verkar ju inte ha några gränser :)

Det officiella rekordet på flest antal flygningar på ett år innehas av en annan medlem här på BusinessClass:
rrs | BusinessClass.se

RRS reste under 2011 exakt 506 segment, varav 505 på SAS. Han hade rekordet 2009 också: 467.

Siffran kommer från SAS EuroBonus.

Jag träffade RRS på vårt SAS Arlanda event 2011:
Bildreportage BusinessClass.se event på Arlanda - BusinessClass.se

Han pendlade från en ort i norra landet via Stockholm till sitt jobb i södra landet. Varje dag :)

Hej!

Jag vill inte förstöra din dag nu, bara höja ribban lite. Du verkar ju inte ha några gränser :)

Det officiella rekordet på flest antal flygningar på ett år innehas av en annan medlem här på BusinessClass:
rrs | BusinessClass.se

RRS reste under 2011 exakt 506 segment, varav 505 på SAS. Han hade rekordet 2009 också: 467.

Han pendlade från en ort i norra landet via Stockholm till sitt jobb i södra landet. Varje dag :)

Jag kan tänka mig 404s reaktion när han ser detta.

CHALLENGE ACCEPTED

Det intressanta med detta är väl att SAS producerar en broschyr i 2013 där man hävdar att rekorden är 403 segment. Sedan sitter man alltså på information om att en annan kund har rest 506 segment i 2011 och 467 i 2009. Klassiskt "vänster hand" och "höger hand" problem... Med tanke på kommunikationsförmågan hos SAS borde man inte överraskas...

Hej!

rrs | BusinessClass.se

Åh paniken med tanke på detta :D
BusinessClass tillåter inte längre byte av användarnamn | BusinessClass.se

Toppen