Med travelpass har man väl alltid förtur för att komma med, eller måste man boka X antal timmar i förväg för att vara garanterad plats? @SAS404
Nä, det tvivlar jag inte påMen eftersom @SAS404 även är EBD så borde han ju ha prioritet vid irrops och inte ha några problem att få komma med det första nästkommande planet (om han vill).
Aha! Jo givetvis det är ett måste innan året är slut!
16:20 Avgången GOT-ARN blev det inget av. Tydligen fick man problem med landningstället när vi gick ner mot Göteborg och fick fälla ut den manuellt (om jag hörde och förstod rätt) Vilket gjorde att man ställde in den flygningen och bokade om så många man kunde till nästa avgång 17:50. För mig gjorde/gör det att jag missar returen från Arlanda, och jag kan likaväl vänta på Landvetter till 19:15 avången.
En lite obra effekt av att den flighten blev CNX var att besättningen skulle varit med på SK2030 till UME 17.45, så vi fick 35 minuters försening på den och en standby-crew som legat i bilköer ut mot Arlanda (från Frösunda kan man anta... )![]()
Pandion blir man på spenderade kronor under minst tre år, om jag har förstått vår vän SAS404 så är de flesta flygningar "betalda" med TP inrikes vill minnas att det kostar strax under 90k för halv årskort, stämmer inte det @SAS404?Om du nu klarar 404 st så tror jag att du blir pandion som en good gesture från SAS![]()
Pandion blir man på spenderade kronor under minst tre år, om jag har förstått vår vän SAS404 så är de flesta flygningar "betalda" med TP inrikes vill minnas att det kostar strax under 90k för halv årskort, stämmer inte det @SAS404?
Vet en som blev Pandion på 2 år på instagram.