Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Så har du hunnit med alla svenska destinationer ännu eller är det mest Malmö-göteborg-Stockholm som gäller? :)

Om du nu klarar 404 st så tror jag att du blir pandion som en good gesture från SAS ;)

Så har du hunnit med alla svenska destinationer ännu eller är det mest Malmö-göteborg-Stockholm som gäller? :)

Nej har kvar Ronneby, Kalmar och Linköping och ja inom Sverige är det lättast att bara köra dom 3 stora, underlättar så mycket och man slipper säkerhetskontroller som är stängda och andra tråkiga problem som att bli mer förvirrad än vanligtvis ;)

Om du nu klarar 404 st så tror jag att du blir pandion som en good gesture från SAS ;)

Pandion :D

@SAS404 Men Linköping måste vara ett bra resmål om man går på antalet sträckor. Blir väl 6ben t&r från Kiruna?

Han menar väl att du måste åka via CPH

Okej men förstår fortfarande inte varför? Hehe :D Idag gör jag oftast 8 enkelresor per dag inrikes och det ingår i mitt TP. Ska jag börja resa via CPH får jag betala dessa biljetter och jag får mindre resor gjorda?

Okej men förstår fortfarande inte varför? Hehe :D Idag gör jag oftast 8 enkelresor per dag inrikes och det ingår i mitt TP. Ska jag börja resa via CPH får jag betala dessa biljetter och jag får mindre resor gjorda?
Tänkte att det skulle vara kul om du åkte till alla SAS resmål i Sverige. :)

Toppen