Senaste nytt

Inofficiell BC-resa för höstbastu i Finnairs nya lounge

Jag prelbokar en plats också. Stor sannolikhet att jag är med, men med reservation för jobbsituationen...

Som jag har förstått det måste man vara OW Sapphire eller OW Emerald. Dock kan vi som åker gästa in statuslösa medbastare utan problem.

Om det stämmer så kan vi fattiga stackare som bara har BAEC Silver också hänga på då. Jag är ganska intresserad men måste avvakta ett tag och se om datumen funkar.

Om det stämmer så kan vi fattiga stackare som bara har BAEC Silver också hänga på då. Jag är ganska intresserad men måste avvakta ett tag och se om datumen funkar.

Absolut, gör så! Ingen har bokat ännu, även om jag funderar på att göra det snart.

Hej vänner!

Det drar ihop sig till höst och därmed denna bastu-resa. Finnair har nu öppnat loungen så som jag ser det finns det inga hinder för att boka resan. Just nu finns dessutom I-klass (billigaste business-bokningsklasser) på samtliga flighter nedan.

Fredag 24 oktober

BA 783 ARN - LHR 21:05 - 22:30
Övernattning

Lördag 25 oktober
Njuta hela dagen av Galleries First T3 LHR
BA798 LHR - HEL 18:40 - 23:30

Söndag 26 oktober
Bastu i Finnair-loungen
BA 799 HEL - LHR 17:05 - 18:20
BA 786 LHR - ARN 20:15 - 23:40

Resan ger 240 TP till BAEC och kostar just nu 6300 kr, men kan inte bokas online på grund av för knasig routing. Går utmärkt att ringa och boka till detta pris dock och serviceagiften utgår.

Jag har min biljett on hold till imorgon (funkar utmärkt om man ringer Bremen, men inte BA Gold line). Någon fler som vågar bestämma sig för detta galna äventyr redan nu?

Bastun klar då? Jag fick uppfattningen av värdinnan att den kommer att öppnas i oktober, inte när kunde hon ge besked om.
Besökte loungen även igår söndag.

Toppen