Senaste nytt

Här kommer ditt nya Club Carlson Silver Elite Card!

Fick du någon uppgradering av rummet också eller var det bara det du bokat? Frukost? *nyfiken*

Jag statusmatchade mitt EBG mot Club Carlson Gold Elite förra veckan. Bodde nu måndag till tisdag på Radisson Blu Royal Hotel i Köpenhamn. Fick ett "personligt" brev på rummet som välkommnade mig, och en frukttallrik (en banan, ett äpple, och två andra frukter jag inte kommer ihåg)
Tyckte även att receptionisten hälsade mig välkommen tillbaks på ett bättre vis än innan. Samma när jag checkade ut så frågade den ytterst artiga receptionisten ifall jag snart skulle återkomma osv.

Det här börjar bli absurt. Igår fick jag mitt tredje Club Carlson Gold card, med exakt samma utgångsdatum.. Kan man lägga ihop dem och få platinum måntro? :)

Det här börjar bli absurt. Igår fick jag mitt tredje Club Carlson Gold card, med exakt samma utgångsdatum.. Kan man lägga ihop dem och få platinum måntro? :)

Ja, du kan referera till att du har trefaldigt guld hos Carlson och sedan statusmatcha det till något annat hotellprograms absoluta toppnivå? :)
Märkligt! Undrar hur många kort de tänker skicka egentligen...

En snabb fråga. Får man poäng både till sitt Club Carlson konto och de 500 poängen till sitt EuroBonus konto?

Eller är det som vanligt att man bara kan kreditera till ett bonusprogram?

Det är ett bonusprogram som gäller. Dock har det ett par gånger blivit fel för mig så tillvida att de har registrerat GoldPoints istället för EB-poäng. När jag sedan mailat in och påpekat detta, så har jag fått EB-poäng och GP-poängen har stannat kvar på kontot.
Nuförtiden skickar jag in allt till Club Carlson för jag får ihop mer EB-poäng på det viset med internetbokningsbonusen på 2.000 poäng samt 50% mer poäng på hotell- och matkostnaderna.

Du kanske har fått mitt...
Såväl mitt utlovade A-club som Carlson kort har uteblivit, och det är nu mer än tre månader sedan. Status på wesidekontot är dock ok. Alltid något i ett samhälle där 80-talisterna står för driften.

Du kanske har fått mitt...
Såväl mitt utlovade A-club som Carlson kort har uteblivit, och det är nu mer än tre månader sedan. Status på wesidekontot är dock ok. Alltid något i ett samhälle där 80-talisterna står för driften.

A-club kortet kommer väl först efter att du bott där om jag förstått det rätt men det kanske du iofs har gjort? Å andra sidan kan man knappast beskylla fransmännen för att vara snabba...;-)

Toppen