Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Provar United Club, SFO, Terminal 3 mezzanine som är nyöppnad i maj. Fräsch och luftig för en amerikansk inrikeslounge, här finns inte tillstymmelse till mörka träpaneler. Sobert i vitt och grått med fina foton på väggarna. Det vanliga tunna snacksutbudet, men här finns i alla fall yoghurtöverdragna russin och Miller som inte är light.

Skall till SLC om två timmar, kanske man flyger över Senator och sembl på drift mellan Vegas och SF. :rolleyes:

I loungen i DBV och väntar på flyget hem. Har åskat rejält hela morgonen, så pass att till och med jag blev lite orolig. Nu har det klarnat upp och det känns lugnt. Enkel och funktionell lounge, vi är helt ensamma här :D

Tillbaka i loungen, precis när boardingen får vi veta att en fågel bestämde sig för att begå självmord genom att dyka med huvudet före in i motorn vid landning. Nu letar de efter en tekniker. Bäst att ta en gt så länge, det här kan ta tid...

Avnjöt precis kycklingsoppa med tillhörande spett, väldigt gott! Köer överallt på Arlanda, ta lite extra tid om du ska hit. Blir besviken när jag ser i boken att senaste kludd är från mig själv i onsdags morse, var är ni mina flygande vänner? :D

Avnjöt precis kycklingsoppa med tillhörande spett, väldigt gott! Köer överallt på Arlanda, ta lite extra tid om du ska hit. Blir besviken när jag ser i boken att senaste kludd är från mig själv i onsdags morse, var är ni mina flygande vänner? :D

Jag var på T5 Gold i morse - men hittade inte boken. Var har du gömt den? :)

Nu hälsar jag från SAS Business Lounge i Helsingfors.

Jag trodde ju (i min naiva enfald) att den borde befinna sig vid BC Meeting point. Eftersom jag dessutom reste med en kollega så stack jag aldrig in näsan i tysta delen....

Jag trodde ju (i min naiva enfald) att den borde befinna sig vid BC Meeting point. Eftersom jag dessutom reste med en kollega så stack jag aldrig in näsan i tysta delen....

Fy vad lat, nästan spöstraff ;) Brukar dock lägga tillbaka den. Så det var inte mitt fel :D

TAP Premium Lounge Lissabon. Väntar på TP782 till Stockholm. Blir skönt att komma hem efter tre veckor i " Afrika", men lite trist att inte ha några flygningar bokade framöver... Men det ska nog lösas

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen