N
Najk
Guest
Golfkillen skrev:Gammeldansken var frammeKlicka för att utvidga...
Är det någon som någonsin tar av den?
Golfkillen skrev:Gammeldansken var frammeKlicka för att utvidga...
Låt mig ställa frågan såhär; vem tar INTE gammeldansk till sin morgonmad?Najk skrev:Är det någon som någonsin tar av den?Klicka för att utvidga...
JensE skrev:Jag sitter i galleries first. Hojta till om du vill bli gästadKlicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Sitter i 5an, guld. Kluddat ner en kommentar i den röda boken. God kycklingSitter en pratkvarn mitt emot mig i "tysta delen" som inte förstått skylten med en mobiltelefon och ett kryss, hmm ja undra vad den betyderKlicka för att utvidga...
Ha en trevlig resa palmen och skriv under resans gång, så vi får veta hur du har det!palmen skrev:t. Sitter här de närmsta 90 minuterna om någon har vägarna förbi.Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Hittade ingenting mer att göra i Dublin så jag for till flygplatsen, rätt kul att dom skriver ut till Fast Tracken att Pandion har tillträde, aldrig sett det förut. Checkat in på "daa Executie Lounge" på terminal 1, inte allt för mycket folk här. Utbudet är väl inte heller det bästa, men vatten, lite vin, öl och mindre tilltugg som chips, kakor och bakelser. Ingen mat vad jag kan se. Men jag klarar nog mig till 19:00.Klicka för att utvidga...