Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i 5an, guld. Kluddat ner en kommentar i den röda boken. God kyckling :) Sitter en pratkvarn mitt emot mig i "tysta delen" som inte förstått skylten med en mobiltelefon och ett kryss, hmm ja undra vad den betyder :D

Jag har vid ett par tillfällen plockat upp skylten och placerat den framför pratkvarnens ögon. Det brukar vara effektivt.

Sitter med en flaska mineralvatten på AA Flagship Loungen på JFK T8. Tyst och lugnt här. Övernattade hos en kompis i Brooklyn, och har hanterat trassel hela morgonen då jag är här borta i 3 veckor medan moderkortet på datorn pajade i helgen :mad:

Nu kort 60 TP resa till Reagan för att plocka upp sembl för resa till "Salmon International Airport" och en vecka med R&R på Västkusten..

Last edited:
ARN T4. Kaffe, smoothie och lugn och ro i väntan på SK105 till Malmö.
u9ydaqeb.jpg

Lugnt också i Guld på Cph i väntan på flight till Prag via...Wien....med Austrian:p och i kväll blir det fotboll...

Hittade ingenting mer att göra i Dublin så jag for till flygplatsen, rätt kul att dom skriver ut till Fast Tracken att Pandion har tillträde, aldrig sett det förut. Checkat in på "daa Executie Lounge" på terminal 1, inte allt för mycket folk här. Utbudet är väl inte heller det bästa, men vatten, lite vin, öl och mindre tilltugg som chips, kakor och bakelser. Ingen mat vad jag kan se. Men jag klarar nog mig till 19:00.

Sitter i gamla BC hörnan på ARN T5. Vimplar och gästbok här, bordet vid rollupen är dock upptaget. Sitter här de närmsta 90 minuterna om någon har vägarna förbi.

Just nu är det problem i FRA, tillbaka i loungen igen. Tydligen åska och typ inga plan får landa, nuvarande försening beräknad till 1h. De med 25 minuter connection på FRA kommer få det svettigt...

Hittade ingenting mer att göra i Dublin så jag for till flygplatsen, rätt kul att dom skriver ut till Fast Tracken att Pandion har tillträde, aldrig sett det förut. Checkat in på "daa Executie Lounge" på terminal 1, inte allt för mycket folk här. Utbudet är väl inte heller det bästa, men vatten, lite vin, öl och mindre tilltugg som chips, kakor och bakelser. Ingen mat vad jag kan se. Men jag klarar nog mig till 19:00.

Har de tagit bort spritflaskorna där nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen