Om jag kommer ihåg rätt, SAS inte har riktigt kök bakom loungerna utan bara värmer upp färdig mat.
Det är skillnad från t ex Turkish Airlines lounge på Istanbul flygplats där de lagar mat på ett riktigt kök, på plats.
Forstar inte varfor man inte later en bra restaurang i Kobenhavn catera CPH-loungen, och vice versa i Stockholm.
Tråkigt att det är så! Jag vet att restauranger caterar loungerna här i Australien-- även "icke-lokala" lounger som t.ex. SIngapore Airlines i Melbourne cateras av Vue de Monde. En av Melbournes mest välrenommerade restauranger. Förstår inte hur de lyckas få ihop det här, med tanke på att Australien generellt är dyrare än Sverige.Ganska enkelt - för det är fört dyrt! Maten måste köpas av bolag som gör mat på industriell nivå ....
Tråkigt att det är så! Jag vet att restauranger caterar loungerna här i Australien-- även "icke-lokala" lounger som t.ex. SIngapore Airlines i Melbourne cateras av Vue de Monde. En av Melbournes mest välrenommerade restauranger.
Kan väl säga att det positivt med varmkorv i inrikesloungen i torsdags när jag var där, så på eran beskrivning känns nästan det bättre än utrikes ibland?