Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Om jag jobbade på marketingavdelning Norwegian skulle jag ha gått ut med en stor kampanj.

"Köp en Norwegian biljett och vinn upp till 600 euro!" :rolleyes::rolleyes::eek:
 
Up, up and away! Enbart 29 timmar försenade i starten. När det passerat 5h spelar det ju ingen roll längre om det blir några extra timmar.
image.jpg
 
Norwegian har det sannerligen inte lätt på Twitter efter dom senaste dagarnas problem. En våg av klagomål och ilskna tillmälen, som i många fall inte ens besvaras.. Krishantering ála Kjos får man förmoda.
 
Det sjuka ar att Norwegian nastan verkar ha lyckats med att i allmanhetens ogon skjuta over skulden till Boeing genom att i varje intervjutillfalle havda detta. Som Flygadvokaten namner langre bak i traden sa hade detta inte hallit i nagon annan branch, eftersom det ar Norwegian at ansvariga for produkten de tillhandahaller, oavsett varifran deras flygplan kommer ifran.

Efter att ha foljt denna soppan ett tag sa framstar det nastan som att allmanheten ar beredda att tro pa vad Norwegian an sager, eftersom man sa garna "vill" att Norwegian ska ga bra -- de har ju utmanat de gamla jattarna och erbjuder LAGPRIS pa LONGHAUL fran vara storflygplatser! Framfor allt Norrmannen har val lange kannt en viss bitterhet pga generella avsaknaden av direkta langlinjer fran OSL. Norwegian har onekligen andrat pa det, och da ar man villiga att stotta dem, oavsett hur de behandlar sina kunder.
 
Norwegian kanske sponsrar Facebooks försök att filtrera bort negativa inlägg och önskar att den trenden numer sprider sig till andra sociala medier ;)
 
Nödutrymning av 787 till Oakland igår. Sliden i främre dörren hade åkt ut halvt. Därav ytterliggare kraftig försening…
 
Toppen