Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Diners brukar noteras kring den 7 i månaden, men de kommer två månader efter intjäning. Beror på om du har ett stadigt inflöde alltså. Annars kan du ju kanske köpa några flygbussbiljetter om du vet att du skall åka de kommande månaderna, ger 1p/SEK.

Jag skaffade diners för ca 1,5 månad sen så jag har även startbonusen på 6000 p att kamma hem, men menar du att de inte för över poäng varje månad ?

/A

Jag skaffade diners för ca 1,5 månad sen så jag har även startbonusen på 6000 p att kamma hem, men menar du att de inte för över poäng varje månad ?
/A

Jo, de för över poäng varje månad. Men det brukar vara poängen du tjänade för två månader sedan, till skillnad från AMEX och MC där du får poängen från förra månaden. Spelar ju ingen större roll om du har ett jämnt spenderande, men om du väntar på poäng så...

Startbonusen tog fyra månader för mig att få.

Enligt Diners kundtjänst så skulle mina intjänade poäng komma in den 10 Juli och min startbonus skulle komma in den 10 Augusti.

/A

Någon borde verkligen uppdatera första posten, alternativt starta en helt ny tråd. 125 sidor ger inte en bra överblick tyvärr! Spänner över många år också och mycket gäller inte något mer.

Någon borde verkligen uppdatera första posten, alternativt starta en helt ny tråd. 125 sidor ger inte en bra överblick tyvärr! Spänner över många år också och mycket gäller inte något mer.

När jag var moderator kunde jag ändra första posten men det går inte göra så längre nu. miramax måste ändra första posten helt enkelt.

Tråden är bara 32 sidor. Du har för få posts/sida i dina inställningar... ;)

Återigen - jag vill ha wikiposts!

Forum innebär ju till sin natur att det just inte är nån som sammanfattar och analyserar systematiskt, regelbundet i just de frågeställningar som intresserar en.. men förr eller senare brukar ju folk inte orka läsa utan skriver "ursäkta, jag orkade inte läsa men hur var det nu..." och så dör tråden...

Vilket nummer ringer man för att boka? Orkar inte vänta på att få hem checken eller vad dom nu skickar ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen