Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i loungen i Barcelona på väg ...
Sköna fåtöljer här, men inte så imponerad av matutbudet.

Nu har de dessutom tagit bort det enda matiga (mackor med skinka) som fanns.
Det finns en glassfrys här, men den är hopplöst tom, och för att göra det hela värre så har man utsikt över en innergård där det finns en Häägen Dasz-servering. Måste nog kanske lämna loungen och se om den där innergården faktiskt är airside så att det går att få lite glass...

(flighten för tillfället en dryg timme försenad)

Tillbaka i Frankfurt igen, snabb dusch och frukost och vidare till Stockholm. Färre kostymer även om några fortfarande håller slipsfanan högt!

LGM International CIP Lounge, Istanbul Sabiha Gökçen International. Min Überchaufför hade tung högerfot vilket gjorde att jag fick lite extra loungetid.

Finns gott om snacks, vin och öl. Ska försöka lägga upp en bild när jag tagit mig upp från massagestolen.

image.jpg

Last edited:
Premiär i "Aurora Lounge" ARN T2 pga inställt flyg och bump till Finnair. Det är nog minst 10 år sedan jag var inne i T2 sist, otroligt vilken skillnad det blivit efter renoveringen. Loungen i sig är som många säkert vet stilren men lite kal. Mat- och dryckutbudet är lite skralt men de har Sleepy Bulldog på tapp vilket räddar upp det hela, synd att det är så tidigt på dan... Nåja, kanske ett litet glas... ;)

Premiär i "Aurora Lounge" ARN T2 pga inställt flyg och bump till Finnair. Det är nog minst 10 år sedan jag var inne i T2 sist, otroligt vilken skillnad det blivit efter renoveringen. Loungen i sig är som många säkert vet stilren men lite kal. Mat- och dryckutbudet är lite skralt men de har Sleepy Bulldog på tapp vilket räddar upp det hela, synd att det är så tidigt på dan... Nåja, kanske ett litet glas... ;)

Tja, den är ju fullt i klass med SAS Gold Lounge skulle jag säga.

I SAS Gold på T5 Arlanda inför sommarens sista MR med julklappsbonus till Aten.
Efter denna är jag uppe i 89k baspoäng för detta kvalificeringsår som sträcker sig till sista januari, så även utan någon mer MR så ska återkvalificerandet till Diamond inte vara något problem.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen