Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utnyttjade loungen i Z delen av FRA i väntan på LH 778 till Singapore. Passade på att ta en dusch något jag inte utnyttjat tidigare. Trodde på spänd stämning inför fotbollsmatchen men märktes inte mkt av det. Bra loungeerfarenhet och man kan alltid lite på att man får korv och en öl i Tyskland.

SAS Gold Lounge Arlanda. Det märks att det är semestertider när kön till säkerhetskontrollen sträcker sig ända till SkyCity. Idag serveras lax och couscous sallad, gott!

Sitter i Lufthansa Senator lounge och äter sen lunch.
Idag serveras det Chicken Tikka här.
Med halvobligatorisk Tonic water och iskaffe på bordet tittar jag ut mot plattan från terrassen. Det är en fin dag för plane-spotting.
IMG_20140710.jpg

Jag flyger med SAS till Stockholm och spenderar tid med familjen under helgen.

Last edited:
Sitter med en kopp kaffe i almost@home helsingfors. Måttligt road då de inte har eget wifi och jag inte kan koppla upp laptoppen mot finavias gratis nätverk. Nåväl telefonen kan jag koppla upp med men den kan jag inte jobba på. Arghhhh.

T4 lounge och tittar ner mot gate 38. Lyfter 15:05 mot Kiruna.

Sitter med en kopp kaffe i almost@home helsingfors. Måttligt road då de inte har eget wifi och jag inte kan koppla upp laptoppen mot finavias gratis nätverk. Nåväl telefonen kan jag koppla upp med men den kan jag inte jobba på. Arghhhh.
Tethering? (Phone->Laptop)?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen