Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS-loungen T5 innan färd mot Nice tillsammans med döttrarna. Fler än jag som är på lediga sidan och har med sina telningar i loungen. Lite uppfriskande faktiskt!

Det ar mycket trevligt att se glada barn eller att ha med sina egna barn I loungen. Tyvarr fick jag en mindre trevlig upplevelse I gold loungen pa T5 da en arg herre som pratade I telefon skallde ut mina barn och sa at dom att vara tysta sa han kunde prata I telefon trots att de bara lekte I lagom ton (jag har tvillingar som ar 4 ar gamla). Det ar sadan som gor det mindre trevligt att resa, istallet for att forstora hela resan sa gick vi over till business loungens lekhorna.

Det ar mycket trevligt att se glada barn eller att ha med sina egna barn I loungen. Tyvarr fick jag en mindre trevlig upplevelse I gold loungen pa T5 da en arg herre som pratade I telefon skallde ut mina barn och sa at dom att vara tysta sa han kunde prata I telefon trots att de bara lekte I lagom ton (jag har tvillingar som ar 4 ar gamla). Det ar sadan som gor det mindre trevligt att resa, istallet for att forstora hela resan sa gick vi over till business loungens lekhorna.

Om barnen inte hade ohövligt hög ton hade jag nog bett honom fara och flyga. Barn kan störa om de ståjar mycket, men ärligt talat är det vanligare med äldre herrar som fortfarande tror det är status att ha mobil och gillar att visa upp sin genom att skrika i den som stör.

Om barnen inte hade ohövligt hög ton hade jag nog bett honom fara och flyga. Barn kan störa om de ståjar mycket, men ärligt talat är det vanligare med äldre herrar som fortfarande tror det är status att ha mobil och gillar att visa upp sin genom att skrika i den som stör.

Nej dom holl en i mina oron lag ton, visst egentligen skulle jag bett mannen att fara och flyga som du sager........ men det kanndes trakigt att avsluta en mycket bra semester i sverige med en fight, speciellt som jag inte tror han gett med sig da han sag mycket viktig ut med sin telefon =)

Edit: Det ar som min engelska fru ofta sager, jag ar alldeles for svensk......

Last edited:
Tror inte dom ville ha mig i utrikes loungen. Kom in, hämtar ett äpple och sätter mig ner och då går brandlarmet :D blev ett väldigt snabbt besök måste jag säga. Planet försenat 1h10min mot LYR. Så nu sitter jag fast innanför passkontrollen med en massa ryssar & amerikanska turister :D

Sitter i SAS lounge på LHR. Lätt förbannad - har provat de närmsta fyra eluttagen och inte ett fungerar så ska flytta mig när jag ätit upp.
Blev även nekad fast track pga inget KORT, men SAS skickar ju inte ut dessa längre... Får väl ringa och begära ett.

Ja, inte störde några av barnen i loungen idag i alla fall. De stultade så sött omkring, men var inte högljudda alls. Jag kan störa mig betydligt mer på dem som pratar högljutt i mobiltelefon. Planet mot Nice var också fullt av barn i olika åldrar, men de skötte sig helt exemplariskt allihop. I och för sig tror jag de flesta föräldrarna var vana resenärer och de smittar kanske av sig på ungarna.

Sitter i SAS lounge på LHR. Lätt förbannad - har provat de närmsta fyra eluttagen och inte ett fungerar så ska flytta mig när jag ätit upp.
Blev även nekad fast track pga inget KORT, men SAS skickar ju inte ut dessa längre... Får väl ringa och begära ett.

Kör fast track i fast track :) Alltså gå i self-service där du scannar biljetten själv. Går ju mycket fortare än att stå i kö.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen