Ricci
Medlem
Ja, jag ser det nu när jag söker på datumen...IC i Hamburg har väl stängt?
Jag undrar varför....?
Ja, jag ser det nu när jag söker på datumen...IC i Hamburg har väl stängt?
+1, det ville hjælpe mig til at rekvalificere til Gold selvom jeg strengt taget ikke behøver...Jag konstaterade just att Hamburg är en dålig stad - det finns ju inga Hilton där!![]()
![]()
![]()
Men du har vel Rezidor aktier som backup?![]()
Jag konstaterade just att Hamburg är en dålig stad - det finns ju inga Hilton där!![]()
![]()
![]()
Finns det inga Hilton? Då går det ju inte. Var ska man då bo? Verkar som att närmaste är Berlin eller Düsseldorf. Man kan bo på Waldorf Astoria som ligger precis vid Berlin Zoo och ta DB till Hamburg Hbf. Tar 1:52 att åka. Går ett tåg varje timma.
Så vi flyger ARN-HEL-LHR-TXL och bor på WA i Berlin för att besöka @Dr. Miles i Hamburg..?
Låter helt normalt tycker jag...
Edit: WTF! De ska ju ha nästan €300! Det är lite väl mycket imho. Då kan vi lika gärna flyga fram och tillbaka varje dag och få mer TP.
Ja, precis. Började kolla på ARN-HEL-LHR-TXL faktiskt. Hur visste du det?
Nja, det fanns ju rum på "rea" för €224 också.
För att du och jag är ungefär lika TP-skadade båda två. Kan man få TP utskrivna på recept kanske?
Hmm, den fick inte jag upp. Körde du med någon kod eller? Bästa förslaget jag fick var AAA-raten.
edit: Jaha, en av de där som inte dyker upp utan att man kryssar i allt.
De har en points+cash variant för 25k+€76/natt. Det kan vara ett alternativ. doc - hur ser prisläget ut för flighterna?