Senaste nytt

Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014

Tyvärr inte denna gången. Hoppas ni får en kanon helg med sol, värme och mycket bubblor.
Stannar kvar och se F18 Super Hornet! Förra gången lämnade vi området tidigare och fick en titt från perrongen, folk tappade hakan.

Förresten, hur ser det ut med program för lördagkväll?
Jag är relativt ofta i London men sover oftast över vid närheten av Heathrow så har inga bra idéer var vi kan dra.
Men något trevligt ställe för mat och några pints måste vi väl ändå planera in?

Någon som har några förslag? Vart var ni förra gången? Kanske kan ta det stället igen om det var bra.

Jag är relativt ofta i London men sover oftast över vid närheten av Heathrow så har inga bra idéer var vi kan dra.
Men något trevligt ställe för mat och några pints måste vi väl ändå planera in?

Någon som har några förslag? Vart var ni förra gången? Kanske kan ta det stället igen om det var bra.
Om du inte vill lämna Heathrow mot stan, Hounslow kan vara ett alternativ för dig, om du gillar lite spänning i livet.
Jag och Palazzi var i Hounslow (några km bort från Heathrow) av misstag och där var det livligt, på sitt sätt.
Det påminde mig om Rinkeby i Stockholm. Det gjorde inte så mycket för en japan och en italienare dock. :)

Även jag kommer finnas ombord BA780 den 20 juli. Ankommer från Australien den morgonen och kan gästa en person till Galleries First.

Hoppas du har det bra i Australien! Åker du CE, så jag ska placera dig på seatmap?

Tackar. Reser i CE men har inte status med OneWorld så kan inte välja en plats ännu utan får vänta till incheckningen i Sydney. Kan gästa då jag ankommer med QF F

Toppen