Senaste nytt

Fredagstråden™

Har haft en halvjobbig förkyld vecka med 5 länder/städer på 6 dagar. Missade pga diverse förseningar sista SAS-kärran från Frankfurt mot Köpenhamn som jag var inbokad på ikväll. Kunde knappt boka om då jag var incheckad trots att jag inte checkat in. (Enl. Kundtjänst). Sitter och tröstar mig med några öl på en Irländsk pub vid Frankfurt Hauptbanhof. Nåja, det kunde vara värre. Skål!

Jag blev mycket imponerad av TG's Business Class mellan Kina och Thailand. Sprillans nya plan med bra business class, otroligt bra IFE och bra mat och okej service. Tummen upp!

Varit en jobbig vecka, nu blir det födelsedagsweekend i Bangkok!

Det blir idag en liten tur ner till trakterna kring Bålsta för ett jobb imorgon kväll och sedan hem på måndag.
Det är helgen för Kirunafestivalen och jag har jobbat till 03:30 två dagar i rad och minimalt med sömn, så det känns nästan som jetlag nu. Stod i princip på första parkett då Status Quo spelade igår. Givet så spelade de "In the Army now" under konserten...
Vaknade 30 minuter innan skjutsen till flyget skulle avgå. Sitter och väntar på boarding nu.

Det var visst en Blue1-flight ner till ARN idag. Det hade jag glömt bort. B717...
Tyvärr var det så fullt att min datorväska + klädgarderob hamnade i mitten av planet och jag satt på 1D, grrr!

Det var visst en Blue1-flight ner till ARN idag. Det hade jag glömt bort. B717...
Tyvärr var det så fullt att min datorväska + klädgarderob hamnade i mitten av planet och jag satt på 1D, grrr!

Det var säkert några längre bak i minus som hade lagt upp sina prylar vid dom första raderna....

Fullt ös näst sista veckan på jobbet, mycket som ska bli klart på allt för lite tid.
Spenderade helgen i Borås och brände av lite choicepoäng som skulle bränna inne vid årsskiftet. Hann med både badhuset samt hälsa på släkten på Djurparken.

Toppen