Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Läser du noggrannare så står det någonstans att du måste sätta in 7k/månad.

Som sagt sätt in 7kkr/mån så länge det behövs om du vill ha "din" rad :p :)

Jag vet inte vad "paketet" kostar men det är alltid roligt att resa!
Nu har jag tid att skriva lite då en skuren maskin har sänkt hela min arbetsplats. Akuthjälp är på språng!!

Som sagt sätt in 7kkr/mån så länge det behövs om du vill ha "din" rad :p :)

Jag vet inte vad "paketet" kostar men det är alltid roligt att resa!
Nu har jag tid att skriva lite då en skuren maskin har sänkt hela min arbetsplats. Akuthjälp är på språng!!

Om jag förstår det rätt så borde det inte kosta något första året i och med att man får kortet gratis under den tiden. Eller har jag fel?

EBG och har inte fått erbjudandet. Nåja, jag drar slutsatsen att de inte tycker jag är värd besväret.

EBG och har inte fått erbjudandet. Nåja, jag drar slutsatsen att de inte tycker jag är värd besväret.

Detta erbjudande med destinationer har jag och fru Jaws fått, 120k/EBS
Andra kampanjer har vi missat...
Jag tror inte man ska bli alltför nedslagen då de behandlar alla lika( illa?)

Jag undrar om SAS själva vet hur urvalen går till, det är inte för inte vi benämner deras datadetalj för SK-IT

Jag gillar initiativet för med detta men utförandet lämnar lite övrigt att önska.

Att ha Skandia bank i mitten gör att 4 möjliga bingo direkt blir omöjliga för oss som redan är mer eller mindre låsta till en bank av olika skäl, avtal eller fördelaktiga förmåner. Det kostar mer än det smakar helt enkelt.

Jag gillar initiativet för med detta men utförandet lämnar lite övrigt att önska.

Att ha Skandia bank i mitten gör att 4 möjliga bingo direkt blir omöjliga för oss som redan är mer eller mindre låsta till en bank av olika skäl, avtal eller fördelaktiga förmåner. Det kostar mer än det smakar helt enkelt.

Omöjligt är det inte, jag kommer ha kvar min nuvarande bank men "komplettera" med Skandia ett tag framöver......borde inte vara några problem.

Jag får aldrig några erbjudanden. Inte senaste två åren iaf. EBG sedan ett antal år med mellan 20- 150k EB på kontot beroende på uttag. Jag kanske ska sluta flyga med SAS och se om de börjar dyka upp på mailen då?

Jag är ärligt talat irriterad på SAS - jag kan förstå att ni skapat en algoritm för att välja målgrupp och maximera effekten - men tänk på att ni skapar irritation hos oss frekventa resenärer som konstant hamnar utanför urvalet.

Bare å slutte å være på businessclass.se det... :p Hadde du ikke vært her, hadde du aldri kjent til dette tilbudet og vært dertil irritasjonsfri. At du tar et valg om å være aktiv på dette forumet er jo sånn sett ikke SAS' feil, er det? :p For å snu på det :)

Eftersom jag på förhand har allt utan Banktjänster och Försäkringar så är jag säkert inte aktuell för detta erbjudande

Toppen