Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jasså ni har planterat taggar i T4 :eek:
IMG_1269.jpg

Menzies Aurora Lounge på Arlanda terminal 2. Nu när allt är klart och jag är på väg kan jag avslöja vad som händer närmsta dagarna, och vad ni har att se fram emot. :)

Att jag har intervju med Air France VD vet nog de flesta, men det är inte slut där. Ikväll kl 19 hoppar jag tillsammans med Air France koncernledning på en Boeing 777-200 med Air France nya business class för att flyga till New York. Om jag läst Expertflyer rätt är det den 9:e flygningen som görs med de nya stolarna. Fully flat i 1-2-1.

Imorgon onsdag väntar sedan Air France Expo i New York där alla nya stolar ställs ut, inkl nya La Première/första klass och där man även uppmärksammar Air France 80-års jubileum. Jag har även intervju med Vice President Longhaul Products and Operations.

Kommer bli galet intensivt, men skoj. Hoppas på många bra bilder, citat, tankar och kommentarer.

Gatwick airport, BA loungen. Mycket folk, en hel del barn, kanske semester tider här i Storbritannien också. Annars liknar den de andra BA loungerna.

Vi måste ha varit där samtidigt. Jag anlände 9.00 och gick 11.00... Sätt vid fönstret ned mot gaterna med en laptop å en massa skit.

Jag satt också vid fönstret ner mot gaterna :eek: Vi satt nog i varsitt hörn haha :D

Planterat mig i T4 igen. Flygning 107 är klar, nr 108 mot Göteborg är försenad från 14:45 till 15:55, hoppas det inte blir mer :)

LHR T3 SAS loungen med en skål kycklingsoppa ska med SK522 till GOT. Varit några trevliga dagar med mycket bra väder i London, att jobbet dessutom bjudit på obegränsat med GT's på kvällarna gör inte saken sämre.

MUC LH Senator. Många svenskar här idag. Över 4 timmars transfer, riskerar att bli en ofrivillig tupplur.

Jag satt också vid fönstret ner mot gaterna :eek: Vi satt nog i varsitt hörn haha :D

Planterat mig i T4 igen. Flygning 107 är klar, nr 108 mot Göteborg är försenad från 14:45 till 15:55, hoppas det inte blir mer :)

Jag åkte också till GOT, men 11.25.

Om någon vill ta en öl nu ikväll så hojta till... Men du är väl i någon helt annan stad vid det här laget.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen