Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Eller Egyptair till Cairo. Se dock
Reseinformation Egypten | SwedenAbroad
Avrådan
Beslut fattat den 14 mars 2014.
Med anledning av säkerhetsläget avråder Utrikesdepartementet tills vidare från alla resor till Sinai-halvön.
Utrikesdepartementet avråder från icke nödvändiga resor till övriga Egypten med undantag för turistorterna vid Röda havskusten samt transit genom Cairo International Airport.

TAP flyger till Marocko, det går tidtabellmässigt att flyga Arlanda-Köpenhamn-Lissabon-Tanger-(1225-1255)-Tanger-Lissabon-Köpenhamn-Arlanda men lär kräva övernattning på ARNx2. Och om du ska sätta foten på afrikansk mark blir det övernattning i Marocko. Summa tre hotellnätter. Då kan du ju lika gärna flyga till södra afrika på natten, vara där på dagen och flyga hem nästa natt. För lika många poäng och inga hotellnätter. Kolla upp om du behöver visum.

Tack för det. Ska kolla upp vad som finns.

förutom Afrika så måste jag åka en sväng till Irland. Bra pris hem, dock kan jag inte bara åka KF sådär.
Bra pris.png

Blev rena SK flygningar ;)
Till Dublin.pngFrån Dublin.png

Last edited by a moderator:
Försöker hitta en resa till Afrika med bonuspoäng/EB. Någon som har lite erfarenhet och kan säga en plats i Afrika som är lätt att hitta lediga award platser på? Tanken är att åka V.31 om det är möjligt.

Tänk på att LPA tillhör Afrika (och SAS flyger dit).

51 enkelresor bokade för nästa vecka :D Svårt att hitta någonting på söndag :( Det slutar nog på 52 eller 53. Får se hur många som genomförs, tar i trä och hoppas allt går som flyget (kan inte säga tåget, dom står bara still)

51 enkelresor bokade för nästa vecka :D Svårt att hitta någonting på söndag :( Det slutar nog på 52 eller 53. Får se hur många som genomförs, tar i trä och hoppas allt går som flyget (kan inte säga tåget, dom står bara still)

Jag måste säga att det börjar låta lite småjobbigt, och då gillar jag att flyga....

Toppen