Har jag fattat rätt att man får väldigt långt till bagagebandet om man har bagage med sig och kommer inrikes och behöver gå igenom nuvarande utrikes och sen tillbaka till nuvarande inrikes för att hämta bagaget eller kommer man att flytta bagaget till nuvarande utrikes med?
Såg att ni jobbade med att sätta upp extra glasrutor vid inrikes så man inte kan hoppa över glaset och kommer ner på inrikes när jag var där sist så tänkte det här kunde komma snart då.
Ok, men resenärer utan bagage, kan vi fortsattningsvis nyttja norra utgången om man t.ex. kommer in på gate 13? Det är en av de största fördelarna med Landvetter. Inga onödiga omvägar, med parkering på P4 har man verkligen pole position ut på rv40.
Du måste gå genom tullen som jag fattat det och då kan man inte gå ut direkt vid fd inrikes. Det blir alltså längre att gå än idag om man kommer på de gaterna som är vid nuvarande inrikes.
Ok, men resenärer utan bagage, kan vi fortsattningsvis nyttja norra utgången om man t.ex. kommer in på gate 13? Det är en av de största fördelarna med Landvetter. Inga onödiga omvägar, med parkering på P4 har man verkligen pole position ut på rv40.