TaleSpin skrev:Insåg att (för mig okända) Taiwan inte ligger långt från HKG, en kvart i telefon/skype med Grekland och lite parallellt knappande på burken så blev det så här..Bara lite hotellbokande kvar, ser fram emot en kul resaBonusprogram: AegeanFlygbolag: EVA AirKabinklass: BusinessAvreseort: Hong KongDestination: TaipeiEnkelresa eller Tur&retur: EnkelAntal poäng: 21,000Skatter&avgifter: 41.37 EURNär: 21 juni 2014Bokad: 10 juni 2014Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Det finns ju faktiskt bättre användningsområden för dina A3 miles. Jag flög exemplevis HND-SIN-HKG i Business på Singapore Airlines tidigare i år, som bokades för 21000 miles + €160 i skatter och avgifterKlicka för att utvidga...
Fick med en polare på resan, så nu är TKpoängen helt slut.MartinH skrev:Bonusprogram: Turkish Airlines Miles&SmilesFlygbolag: Turkish AirlinesKabinklass: BusinessAvreseort: GöteborgDestination: KilimanjaroEnkelresa eller Tur&retur: T&RAntal poäng: 25.000 milesSkatter&avgifter: 2.491 SEKNär: oktober 2014Bokad: april 2014Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:Bonusprogram: BAFlygbolag:BAKabinklass: Club Europe, Club World, (Ekonomi)Avreseort:StockholmDestination: New YorkStopover:Beror hur man ser det...Enkelresa eller Tur&retur:Tur och returAntal poäng:102.500 miles + 2-4-1 BA Visa-coucherSkatter&avgifter:Svettiga 8000 krNär:2014-Juli-20 -- 2014-JULI-09Bokad: 2014-Juni-14Sjukt nöjd att jag tick till den här med så kort varsel: Min 2-4-1 voucher går ut 9 september, men jag har bara ett fönster på 2 veckor som passar både mig och mitt resesällskap i år. Med andra ord - Stockholm - London City - New York med BA001-kärran (endast businesssäten ombord på denna flight, ska bli riktigt skoj att uppleva! Hemresan var värre, det fanns gott om möjliga platser i Club den 7-9de mellan New York och London, men det fanns noll säten mellan London och Stockhol,Dr. Mileskläckte då den bra iden att man skulle göra ett längre stopover i London, så nu "stannar jag där till October", och köper till en enkel ekonomibiljett för att ta mig hem den 9de Juli.Boendet blir på Radissons "sunkhotell" i Queens, riktigt bra läge 4 stationer från centrala Manhattan, så tömmer mitt BA-konto såväl som mitt CC-konto totalt med hjälp av den här resan. Mycket bra!Klicka för att utvidga...
widde skrev:Lyckades hitta 2 Award-platser till NY i November (långweekend) med Amex 2-4-1.Nerresa via Oslo i ekonomi, hemresa direkt till Arlanda i business. Hoppas på lediga säten i business samt snäll personal på nerresan för möjlighet till uppgradering.Kabinklass: Economy + BusinessKlicka för att utvidga...