Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 14 juni kl. 16.00

Någon måste kunna erbjuda en soffa att sova på än att betala hutlöst för ett rum. När planerar du att komma ?

Jeg har fundet Quality Hotel Friends 5 min i tog fra Centralen til 600/nat incl. morgenmad, så jeg klarer mig :)
(Og en kæmpe tak til Dr. Miles, johhenrik og Nemo! :) )

Jeg kommer fredag formiddag, planerne er ikke 100% endnu, men jeg skal nok et smut omkring OSL og tage lidt billeder inden jeg smutter ind til byen.

Ursäkta om jag är lite burdus nu, men det där är faktiskt en av de dummaste frågorna jag har sätt här. Alla är givetvis välkomna! Ena anledningen att vi vill att man ska anmäla sig här, är så att vi kan förvarna Monks lite om vi förväntas bli 2, 20 eller 200 pers.

Du missförstod mig lite där. Jag var lite otydlig i min formulering. Anledningen till att jag frågade om man fick komma var för att jag inte var säker på om det var någon deadline för att anmäla sig. Självklart förstår jag att alla kommer ta väl hand om oss som gör debut! :)

Du missförstod mig lite där. Jag var lite otydlig i min formulering. Anledningen till att jag frågade om man fick komma var för att jag inte var säker på om det var någon deadline för att anmäla sig. Självklart förstår jag att alla kommer ta väl hand om oss som gör debut! :)

Vi brukar anmäla några dagar innan till Monks ungefär hur många vi blir, men det finns absolut ingen deadline... Vi blir bara glada om folk kommer, även om dom skulle råka glömma säga till. Man är lika välkommen ändå! :)

Mvh
/NotRyan

Last edited:

Om du inte hade anmält dig i tid så hade vi varit tvungna att hyra in vakter och kasta ut dig från pubben... ;)

När agehall kommenterar till nya medlemmar, tänker jag ofta på sångtext av "Don't Let Me Be Misunderstood". :)

"Don't Let Me Be Misunderstood"

Baby, do you understand me now
Sometimes I feel a little mad
But don't you know that no one alive
can always be an angel
When things go wrong I seem to be bad

But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

.
.
.

If I seem edgy I want you to know
That I never mean to take it out on you
Life has it's problems and I get my share
And that's one thing I never meant to do

.
.
.

But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

[video=youtube;mfwN0X8YnWo]http://www.youtube.com/watch?v=mfwN0X8YnWo&feature=player_detailpage[/video]

Toppen