jan-petterson
New member
Väljer man inte bara "skriv ut boardingkort" på sista steget i incheckning? Den är väl per default avmarkerad om dom tycker man inte behöver
pitch skrev:Jag tror nilsson menar automaterna på flygplatsen.Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Jag också, i sista steget brukar det finnas massa val som att ändra bonusprogram. Ett av dom brukar vara att skriva ut boardingkort. Som regel markerad förutom på resor där dom inte anser det behövas, då får man markera den självKlicka för att utvidga...
palmen skrev:3 strippan? Vad är det? För en som inte förstår terminologin.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:Jag antar att hon är purser, 3 streck på axelnKlicka för att utvidga...
flybob skrev:Finns en tråd som heter -http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/6002-sas-det-haer-gjorde-ni-sa-bra.html- det borde duga gott.Får jag föreslå lite styckeindelning, samt ett djupt andetag?Klicka för att utvidga...
Tråkigt Dr. Miles att du inte förstår förkortningarna, ska försöka rätta ut frågetecknen, AF= Arbetsförmedlingen, FSK= Försäkringskassan, GT= gin och tonic, MR= Milage run, . Dr. Miles jag trodde du förstod budskapet av vad jag skrev oavsett förkortningar, SAS har ramlat ner i källaren.Dr. Miles skrev:För många förkortningar och konstiga uttryck så förstår jag inte ens hälften av vad Thomas Björklund skrev.Om budskapet inte når till andra är det ingen mening att skriva något.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:Du får full frihet att göra en styckeindelning om resultatet blir bättre. Andetag Ja, men jag har massor mer, vi ändrade våra flygningar från Houston pga SAS hantering av personalen i Norden. Vi flög tidigare Chicago-CPH SAS nu flyger vi Houston-FRA, LH vi är c:a 100 i luften från Houston till Europa varje vecka och alla i minst C.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Rule of thumb: Oslo-crew är ingen garanti för bra service. Kan ju vara bra att veta inför framtidenKlicka för att utvidga...