Vi åkte också in på lördagen och fick ett stort rum med två stora balkonger mot havet, vinflaska samt ett fat med lokala "läckerheter". Båda hotellen var trevliga!
Får man gissa på att ni fick ett av rummen som slutade på 41? Det är isf "Executive suites" med två rum och två balkonger, ena rummet är ganska trekantigt eftersom att det ligger i en typ 45 graders hörn i huset. Jag har blivit uppgraderad till rum 241 när jag bott där med.
Vi bodde i rum 644 och 653 på Radisson Blu st Julians bägge gångerna vi bodde där.Två junior sviter med ett stort rum och har två dörrar till samma stora balkong. De balkongerna är i hörnen runt rummen och ligger alltså både på änden och som en vanlig balkong med utsikt mot havet/poolen. Vi fick ju de rummet för att vi skulle få de som är bredvid varandra då de andra sviterna som ligger i hörn med två balkonger och två rum inte ligger nära varandra eftersom att det bara finns ett sådant hörn.
Vi fick exakt samma presenter som er antagligen. De runda kakorna med en frukt eller nöt överst på är godast enligt mig