Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Vi åkte också in på lördagen och fick ett stort rum med två stora balkonger mot havet, vinflaska samt ett fat med lokala "läckerheter". Båda hotellen var trevliga!

Får man gissa på att ni fick ett av rummen som slutade på 41? Det är isf "Executive suites" med två rum och två balkonger, ena rummet är ganska trekantigt eftersom att det ligger i en typ 45 graders hörn i huset. Jag har blivit uppgraderad till rum 241 när jag bott där med.

Vi bodde i rum 644 och 653 på Radisson Blu st Julians bägge gångerna vi bodde där.Två junior sviter med ett stort rum och har två dörrar till samma stora balkong. De balkongerna är i hörnen runt rummen och ligger alltså både på änden och som en vanlig balkong med utsikt mot havet/poolen. Vi fick ju de rummet för att vi skulle få de som är bredvid varandra då de andra sviterna som ligger i hörn med två balkonger och två rum inte ligger nära varandra eftersom att det bara finns ett sådant hörn.

Vi fick exakt samma presenter som er antagligen. De runda kakorna med en frukt eller nöt överst på är godast enligt mig :)

Vi åkte också in på lördagen och fick ett stort rum med två stora balkonger mot havet, vinflaska samt ett fat med lokala "läckerheter". Båda hotellen var trevliga!

Övriga erfarenheter senaste tiden:
Radisson Reagan airport, Washington. BC rum, frukost och drinkbiljetter.
Park Inn Baku, Azerbadzjan. Ingen uppgradering. Ej havsutsikt. Frukost ingick.
Radisson Blu Sobieski, Warszawa. Uppgradering samt fruktfat. Frukost ingick.

Får man gissa på att ni fick ett av rummen som slutade på 41? Det är isf "Executive suites" med två rum och två balkonger, ena rummet är ganska trekantigt eftersom att det ligger i en typ 45 graders hörn i huset. Jag har blivit uppgraderad till rum 241 när jag bott där med.

Vi bodde i rum 644 och 653 på Radisson Blu st Julians bägge gångerna vi bodde där.Två junior sviter med ett stort rum och har två dörrar till samma stora balkong. De balkongerna är i hörnen runt rummen och ligger alltså både på änden och som en vanlig balkong med utsikt mot havet/poolen. Vi fick ju de rummet för att vi skulle få de som är bredvid varandra då de andra sviterna som ligger i hörn med två balkonger och två rum inte ligger nära varandra eftersom att det bara finns ett sådant hörn.

Vi fick exakt samma presenter som er antagligen. De runda kakorna med en frukt eller nöt överst på är godast enligt mig :)

Jag tar ju helst en jättestor balkong, för då kan man ju jaga solen i alla vrår och har inget som skymmer. Men jag skulle ju gärna ta någon av de jättebalkongerna med jacuzzi som finns... ;) Hej, Tommy Palomäki! :)

Är på Radisson Blu Malmö nu med en 2-4-1 bokning, uppgraderad som CCG från standard till businessrum. Frukfat på rummet.

En majoritet av oss som har åkt till Aten med trippelpoängserbjudandet från SAS julkalender bor nu på Radisson Blu Park Hotel i Aten. Såvitt jag vet fick ingen av oss rumsuppgraderingar, men nu verkar de flesta ha fått löfte om gratis frukost imorgon, och nu när jag kom tillbaka till hotellet efter middagen stod en flaska vin och ett fruktfat på mitt rum.

Bokat: 2-4-1 standardrum på Radisson Blu Dubai Downtown. Erhållit: BusinessClass-rum på tjugoandra våningen med fenomenal utsikt över Burj Khalifa.

Fundering: har någon haft lätt att hitta till det här hotellet med bil? Helt obegripligt ologiskt!

Igår. Bokat points+cash, standardrum på nya Park Inn Alna, Oslo. Erhöll: rum högt upp med sött personligt meddelande och fruktfat. Besvikelse: parkeringen kostade NOK250!

Efter en trevlig middag här i Aten så när jag kom tillbaka till Radisson Park, ett fruktfat, en helflaska vin och ett meddelande om fri frukost.

Radisson Blu Park Atén - uppgradering till Business classrum på vån 6 av 8, utsikt mot gatan/parken och inte Akropolis. Flaska vin och fruktfat på rummet. Först reducerat pris på frukost €20->€12 men senare på natten löfte om gratis frukost. Är CCG.

Royal Viking igår. Tidig check-in, uppgraderad till BC-rum (poängbokning standardrum), sen check-out (blev t o m erbjuden det), sex frukter, två Loka, chokladasken.

Toppen