Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Nu har jag, mry och Ulla tagit oss till Radisson Blu Golden Sands här på Malta.
Checkade in i eftermiddags och vi blev uppgraderade till svit med två rum och stort badrum med separat toalett, dusch, bad.
Utsikten är det inget fel på heller! :)

Snyggt! Jag bor här med sambon nu, vi fick ett standardrum trots CCC. Hoppas på bättre lycka när vi flyttar in till St Julians men har inga högre förhoppningar. Haft otur på sistone

Snyggt! Jag bor här med sambon nu, vi fick ett standardrum trots CCC. Hoppas på bättre lycka när vi flyttar in till St Julians men har inga högre förhoppningar. Haft otur på sistone

Där ser man! När kom ni hit och hur länge blir ni här på Golden Sands?
Vi flyttar tillbaka till St Julians imorgon, för tre nätter till där innan hemresan på tisdag.

Kör en soft dag idag. Blir nog en sväng ner till stranden och poolen efter lunchtid.

Vi flyttar tillbaka till St Julians imorgon, för tre nätter till där innan hemresan på tisdag.

Kör en soft dag idag. Blir nog en sväng ner till stranden och poolen efter lunchtid.

Det stärker min teori om att "någon" på Radisson Blu st Julians har skvallrat att vi skulle komma hit och det var därför vi fick uppgradering...

Det som fick mig att ha en teori tidigare är att Ullas namn står på rummet fast jag aldrig varit i kontakt med hotellet och uppgett något för detta hotell men de i St Julians fått det via e-mail tidigare.

Då var vi tillbaka på Radisson Blu St Julian's. Uppgraderade till samma två juniorsviter som för innan avstickaren till Golden Sands!
Välkomstfat, vin mm på plats när vi kom in i rummet.

Senaste 2 veckorna (Endast CCG)
Alna (nyöppnade i Oslo trakten) uppgraderad till BC rum, dubbla fruktfat båda dagar samt ny personligt skriven lapp utöver det vanliga
Raddison Scan gbg, uppgraderad till BC, personlig hälsning samt härligt fruktfat
Raddison Scan oslo, uppgraderad till BC, personlig hälsning med fel namn på samt en Appelsin inlindad i en servett... ?

Art'otel Berlin City Center West 29 April till 1 Maj. Fick en uppgradering till Art Room XL som Club Carlson Gold. Rummet låg tyvärr i den icke-renoverade delen av hotellet och jag kunde inte se någon större skillnad jämfört med ett vanligt rum.

Vi åkte också in på lördagen och fick ett stort rum med två stora balkonger mot havet, vinflaska samt ett fat med lokala "läckerheter". Båda hotellen var trevliga!

Övriga erfarenheter senaste tiden:
Radisson Reagan airport, Washington. BC rum, frukost och drinkbiljetter.
Park Inn Baku, Azerbadzjan. Ingen uppgradering. Ej havsutsikt. Frukost ingick.
Radisson Blu Sobieski, Warszawa. Uppgradering samt fruktfat. Frukost ingick.

Efter att blivit nerflyttad till silver har jag inte bott på Radisson. Står ju att uppgradering skall fungera ändå, men har någon varit med om det som silvermedlem?

Toppen