Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Eller jag kanske ;)

Fast det påminner mig om att jag måste retroregga poängen där från i februari snart, nu har jag ju iaf gett dem över 3 månader för att de ska komma in men de har inte kommit. Ingen som varit med om detta att de aldrig får poäng från detta hotel längre? För mig har det ju hänt sista 6 gångerna jag bott på hotellet.

För övrigt så tror jag att vi fick en liten uppgradering på Fishermans Warf i San Francisco i helgen som var. Vi fick ett rum där man hade havsutsikt, om än något begränsad förvisso men iaf. De beklagade sig när jag checkade in att de inte hade några bättre rum med två sängar för mig och NotRyan men det fick väl fungera. Fick ju trots allt gratis Parkering hela vistelsen där samt poäng från en flertal restauranger i närheten av hotellet då hotellet faktiskt inte har egen restaurang eller ens serverar frukost på hotellet. Frukosten vi fick består av ganska begränsat frukost på IHOP som ligger is samma hus, och visade man sin rumsnyckel så fick man 20% rabatt på IHOP ifall man förstärkte frukosten med något och dessutom vick man ClubCarlson poäng för det då med.

Jag är CCC.

Blev nyfiken på det där med fri parkering. Är det en förmån man kan läsa sig till någonstans, eller var det helt enkelt en skön CCC-belöning?

Då har jag, mry och Ulla installerat oss i våra rum här på Radisson St Julians, Malta. Uppgraderade till sedvanliga hörnsviter med rejäl balkong. Vi var här strax efter kl 11, men inga problem att få rummen.
Då väntar vi bara på vinet... ;)
Runt +24 ute och strålande sol. Lite stödvila nu, sedan något ätbart och därefter blir det nog ett dopp i poolen...

Blev nyfiken på det där med fri parkering. Är det en förmån man kan läsa sig till någonstans, eller var det helt enkelt en skön CCC-belöning?

Det står inget om det på nätet som jag har hittat iaf, men antar man kan maila dem och fråga dock. För oss kom det som en glad överaskning mest som jag tänkte dela med mig av :)

Då har jag, mry och Ulla installerat oss i våra rum här på Radisson St Julians, Malta. Uppgraderade till sedvanliga hörnsviter med rejäl balkong. Vi var här strax efter kl 11, men inga problem att få rummen.
Då väntar vi bara på vinet... ;)
Runt +24 ute och strålande sol. Lite stödvila nu, sedan något ätbart och därefter blir det nog ett dopp i poolen...

Har du med Tennisracket eller kan man låna det någon stans så vi kan spela tennis mellan våra Balkonger?

Det står inget om det på nätet som jag har hittat iaf, men antar man kan maila dem och fråga dock. För oss kom det som en glad överaskning mest som jag tänkte dela med mig av :)

Mailat. Ryggade tillbaka lite på grund av deras prislapp på parkeringen. Men kan den neutraliseras så... :) Tack för tipset!

Mailat. Ryggade tillbaka lite på grund av deras prislapp på parkeringen. Men kan den neutraliseras så... :) Tack för tipset!

Har för övrigt med fått det erbjudandet även i Dublin (vid flygplatsen), så det verkar som att flera hotel ger det gratis till de som har CCC.

Astoria i Vilnius, från billigaste företagsavtalsrummet till stor svit med mötesavdelning och separat bar i rummet. Handskriven välkomsthälsning, rejält fruktfat och en liter Vittel-vatten. Jag är CCC

Nu har jag, mry och Ulla tagit oss till Radisson Blu Golden Sands här på Malta.
Checkade in i eftermiddags och vi blev uppgraderade till svit med två rum och stort badrum med separat toalett, dusch, bad.
Utsikten är det inget fel på heller! :)

Attachments

• ForumRunner_20140516_003056.png
    ForumRunner_20140516_003056.png
    {memory} MB · Visningar: 370
  • ForumRunner_20140516_003136.png
    ForumRunner_20140516_003136.png
    {memory} MB · Visningar: 365
Toppen