Layzedad skrev:Nån som kan ge en indikation på om det går att få tag i taggar i Loungen på CPH och i så fall hur funkar det... (tråden har blivit lite oöverskådlig)Klicka för att utvidga...
maba skrev:Befann mig i loungen i CPH idag och hittade en tag under bordet där gästboken är placerad. Tagen ligger numer längst bak i gästboken, så är det någon som är i akut behov av en tag och är i CPH så vet du vart det finns en.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Jag tar med mig 2000-3000 stycken taggar till CPH måndagen 26:e Maj!Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Är dom redan slut? Jag lämnade 400st i onsdags!!Jag ska se om jag kan få iväg några tusen till dit ner.Klicka för att utvidga...
Ju fler i omlopp, desto större exponering.. Det är väl ändå det som är grundtanken, misstänker jag?agehall skrev:Jag tror det är dumt att ha taggarna stå framme. Är det gratis så tar folk en näve utan att blinka.Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Ju fler i omlopp, desto större exponering.. Det är väl ändå det som är grundtanken, misstänker jag?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Är dom redan slut? Jag lämnade 400st i onsdags!!Jag ska se om jag kan få iväg några tusen till dit ner.Klicka för att utvidga...